Forum > Färdiga produktioner
Zorrow - WTF
pxm:
riktigt bra !!!! :)
mvh
zorrow:
Asti - Tack för lyssning och headbangande! Maila mig din adress så skickar jag pengar för treon :lol:
pxm - Tackar och bockar! :lol:
Marshall - får tyvärr inte till viskningen på ett vettigt sätt. Tack i alla fall för kanonbra feedback! Du är en klippa!
Och nu åker den över i färdiga (och jag har en användbar inställning på EZ2 :D)
Eddi:
Okido nu låter låten bra - skulle du vilja göra ytterligare en förändring så kommer ett förslag här: trippla sångspåret - tokkomprimera ett av dom, höj EQ över 500 på ett spår och höj EQ mellan 140 och 500 på ett, lägg alla i mitten men kör 10L o 10R på de EQ:ade spåren så får du lite mer tyngd i sången.
Just a thought :D
zorrow:
--- Citat från: Eddi skrivet 03.08.2014, 01:03:48 ---Okido nu låter låten bra - skulle du vilja göra ytterligare en förändring så kommer ett förslag här: trippla sångspåret - tokkomprimera ett av dom, höj EQ över 500 på ett spår och höj EQ mellan 140 och 500 på ett, lägg alla i mitten men kör 10L o 10R på de EQ:ade spåren så får du lite mer tyngd i sången.
Just a thought :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi för detta, skall göra ett försök till helgen. Nu är semestern slut och för lite tid gives till livets väsentligheter. :wacko:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida