Forum > Färdiga produktioner

Zorrow - WTF

<< < (3/5) > >>

spacetrucker:
Jag har varit i valet och kvalet huruvida jag skall köpa EZ2 eller inte.... efter detta är jag övertygag att JAG VILL HAAAA.
Störtskönt.

// Space

zorrow:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 31.07.2014, 15:58:49 ---Jag har varit i valet och kvalet huruvida jag skall köpa EZ2 eller inte.... efter detta är jag övertygag att JAG VILL HAAAA.
Störtskönt.

// Space

--- Slut citat ---

Jag tror att du kommer att bli nöjd!  B)

Marsall:
Nyss hemkommen från havsbrus o fågelsång..Nu en ny lyss i superlurarna...Var lite halvhörslig i öronen första lyssningen ..så om möjligt ett myrben på basen endast :) Tänkte då i samma veva på ett brake i låten med endast basen pumpande med sång o sen pang på rödbettan igen ...take it or leave it..Bra som det är .. :)

edit typ efter solot vid 1.39 bara bas o sång sen pang på vid  antingen 1.53 ?eller först vid kommande reffe ?..lite variationtips..som sagt..Annars Gottmos som de ä"  :D

Zakyath:
tycker nästan det låter lite skold/kmfdm om det här  :D gillar gitarriffet. det alltför höga cymbal-sisslet i mellanspelet är dock ett stort no-no! undrar om inte det skulle bli bättre om du sänkte rytmguran ett litet snäpp också så sången kommer fram lite mer.

equality:
Härlig låt! Bra (kl)ös! Gillar gittarriffet mycket och solot är toppen!  Utan att kunna denna genre det minsta tycker jag ändå att snaren låter i klenaste laget och det raka trumkompet är bättre än galoppen men det kanske är jag som inte fattat galoppen.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion