Forum > Färdiga produktioner

Eddi ft. Perre - Crown, Färdig

<< < (15/17) > >>

Marsall:
Har ingen bra lyss under dagen idag Men det låter fint det gör hör :) Men en liten grej nu när du gjort den så fin så när trummorna är så där viskande i BÖRJAN av låten så tycker jag att kompguran kan vänta..Komma först in strax före solot 96 nånstans..O sen såklart ini kaklet" Vart finfint B)

Eddi:

--- Citat från: MaxB skrivet 11.09.2014, 23:12:08 ---Nu har du tagit bort mer av effekterna som tidigare låg på sången, det gillar jag lika mycket som jag gillar din sångröst.
Tror att det är helt olika volymnivåer på basen före och efter 80. Jag tycker att basen på delen direkt efter 80 ska ha lägre volym.
Perowitchs trummor är sköna då de kommer igång. Vilken skillnad det gör då de är med!

--- Slut citat ---
Före 80 finns ingen bas med alls utom från orgeln då. Kul att du gillar och javisst Perres trummor tillför en ny dimension tycker jag. Tack för tyck Maxen :D

--- Citat från: Marsall skrivet 12.09.2014, 09:46:46 ---Har ingen bra lyss under dagen idag Men det låter fint det gör hör :) Men en liten grej nu när du gjort den så fin så när trummorna är så där viskande i BÖRJAN av låten så tycker jag att kompguran kan vänta..Komma först in strax före solot 96 nånstans..O sen såklart ini kaklet" Vart finfint B)

--- Slut citat ---
Ja jo det kan vara en variant att ytterligare spara men tanken var att det skulle vara lite naket sådär och gurorna tyckte jag lät bra i den tappningen - fortfarande naket s.a.s. Tack för lyss o tyck Marsall :D

pxm:
Vilken bra masterfil du fått till, Eddi, klockren !!!!!
 :)

mvh

bjurte:
Bra låt, verkligen !!  :)
Kan dock tycka att på den nästan 'trummlösa' inledningen kunde kompguran vara lite mer diskret, nu kör han på som om 'Animal' satt bakom och bankade för glatta livet. :D

Eddi:

--- Citat från: pxm skrivet 13.09.2014, 23:35:31 ---Vilken bra masterfil du fått till, Eddi, klockren !!!!!
 :)

mvh

--- Slut citat ---
Kul att du gillar, tack för lyss och tyck Pixel :D

--- Citat från: bjurte skrivet 14.09.2014, 13:08:50 ---Bra låt, verkligen !!  :)
Kan dock tycka att på den nästan 'trummlösa' inledningen kunde kompguran vara lite mer diskret, nu kör han på som om 'Animal' satt bakom och bankade för glatta livet. :D

--- Slut citat ---
Kors i taket inga klagomål på bas eller trummor från Trosa - det tar jag som VG - testade att dels ta bort kompet i början och även med sänkt volym men då tappade låten gunget tyckte jag, så nu flyttas den till Färdiga. Tack för lyss o tyck Bjurten :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion