Forum > Färdiga produktioner

Gutter Jens and the Muffler_Walking on

<< < (2/4) > >>

Gurano:
Proffsigt retroljud. Tillbakaflyttad till den gamla goda tiden :D
Har inga problem med deesser eller annat - go´ låt!

/Gurano

Asti:
Riktigt bra det här! Skitläckra gitarrer!
Fräck avslutning med den "stegrande" sången.
Det enda jag har att anmärka är att sångljudet är
aningen vasst och "instängt" i mitt tycke. Bra sång annars.
/Asti

equality:
Jösses vad bra! How dare you-vibbar och t o m det tidstypiska torra studioljudet har ni fått till. Det snygga stämgureriffet pluggas hårt och bra. Mästerlig avslutning med sångglissandot. Hatten av!

therocker:

--- Citat från: Gurano skrivet 20.07.2014, 23:13:15 ---Proffsigt retroljud. Tillbakaflyttad till den gamla goda tiden :D
Har inga problem med deesser eller annat - go´ låt!

/Gurano

--- Slut citat ---
Tackar och bockar!

--- Citat från: Asti skrivet 23.07.2014, 10:39:43 ---Riktigt bra det här! Skitläckra gitarrer!
Fräck avslutning med den "stegrande" sången.
Det enda jag har att anmärka är att sångljudet är
aningen vasst och "instängt" i mitt tycke. Bra sång annars.
/Asti

--- Slut citat ---
Tack! Har för mig att aROCKER frågade mig om mickteknik någon gång under arbetets gång..... :) Kanske inte har med känslan av vasst ljud att göra men möjligen läspandet som MaxB sa. Dock inget som stör mig i min lyssning.

--- Citat från: equality skrivet 24.07.2014, 11:34:39 ---Jösses vad bra! How dare you-vibbar och t o m det tidstypiska torra studioljudet har ni fått till. Det snygga stämgureriffet pluggas hårt och bra. Mästerlig avslutning med sångglissandot. Hatten av!

--- Slut citat ---
Tackar!!

--- Citat från: MaxB skrivet 19.07.2014, 01:14:00 ---Kul med bekant sound från då man var ung och lyssnade på Wishbone Ash. Gissar att nån av er också gjorde det...?
Undrar om ni skruvar deesser hårt eller så, upplever lite läspande men kanske är det mina fula lurar som lurar mig?

--- Slut citat ---
aROCKER har säkerligen koll på Wishbone Ash, tyvärr inte jag :) Får ta å kolla upp!

Roffe H:
Härligt med god gammal rock, så snygga gitarrer och jätteschyst ljud i övrigt.  :)
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion