Forum > Färdiga produktioner
Gutter Jens and the Muffler_Walking on
therocker:
LÅTNAMN: Walking on
ARTIST/GRUPP: Gutter Jens and the Muffler
GENRE: Rock
LÅTLÄNGD: 4:41
KOMPOSITÖR: therocker/aROCKER
PRODUCENT: therocker/aROCKER
MEDVERKANDE: therocker/aROCKER
INSPELNINGSÅR: 2014
FORMAT: mp3
Första låten från Gutter Jens and the Muffler. Dock är det bara projektnamnet som är nytt, låten andas som vanligt gammal retrorock och är gjord ungefär på samma sätt som våra andra låtar förutom att denna gång har jag gjort stommen till låten samt text.
aROCKER lirar trummor och percussion, jag resten. aROCKER har mixat.
TREVLIG HELG!!
Eddi:
Ja fan vad ni levererar sköna rockklassiker :D
Den här kändes lite mer allvarlig än stilen ni brukar hålla men det ger bara en ny dimension - skitbra.
Har ni nån Soundcloud med samlade verk den skulle jag gärna lyssna in på.
aROCKER:
--- Citat från: Eddi skrivet 18.07.2014, 22:13:31 ---Ja fan vad ni levererar sköna rockklassiker :D
Den här kändes lite mer allvarlig än stilen ni brukar hålla men det ger bara en ny dimension - skitbra.
--- Slut citat ---
Kul att du tycker det Eddi.
Vi har ingen gemensam...fast sök på therocker eller aROCKER på soundcloud så finns vi båda där. :rolleyes:
Rock on...eller Walking on! :P
therocker:
--- Citat från: Eddi skrivet 18.07.2014, 22:13:31 ---Ja fan vad ni levererar sköna rockklassiker :D
--- Slut citat ---
Tjena Eddi! Fasiken va kul att du gillar!!
Här är en länk till min soundcloud,
www.soundcloud.com/therocker73
Där ligger samtliga låtar jag varit inblandad i tsm me aROCK å Bluesboy.
MaxB:
Kul med bekant sound från då man var ung och lyssnade på Wishbone Ash. Gissar att nån av er också gjorde det...?
Undrar om ni skruvar deesser hårt eller så, upplever lite läspande men kanske är det mina fula lurar som lurar mig?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida