Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Dont put Lucy in the corner Nu mastrad med Landry
Eddi:
Ny version där jag har bytt bort saxen till en timid guraslinga, rensat bland hi-hatslagen, slängt in "refrängen" mitt i allt etc. jag var själv väldigt tveksam till detta alster men tycker att det låter ganska bra nu?!!
Harmonica mike:
Jag skall lyssna Eddi då jag återvänder från vildmarken :)
MaxB:
Nu börjar jag också gilla låten. Hade svårt för den från början då jag tyckte mycket var rörigt men nu finns sköna grejer här!
Det är något mellanparti där jag vill att det är mer driv och mer tajt spel men det kanske kommer.
Det är delen efter ett par minuter, jag tänker på.
mahan:
Tjolla Eddi!
Must listen och kommer in i "Lucy in he sky with diamonds", du satt Lucy in the corner.
Vår lyssningsgrupp diggade progressiviteten i låten (va fan de nu sen betyder)....
VI GILLAR!
h. johan
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 28.06.2014, 01:46:53 ---Jag skall lyssna Eddi då jag återvänder från vildmarken :)
--- Slut citat ---
Måste vara lång väg från vildmarken :lol:
--- Citat från: MaxB skrivet 28.06.2014, 17:25:26 ---Nu börjar jag också gilla låten. Hade svårt för den från början då jag tyckte mycket var rörigt men nu finns sköna grejer här!
Det är något mellanparti där jag vill att det är mer driv och mer tajt spel men det kanske kommer.
Det är delen efter ett par minuter, jag tänker på.
--- Slut citat ---
Ok kul att du som jag börjar göra lite omvärderingar :lol:
--- Citat från: mahan skrivet 28.06.2014, 22:45:16 ---Tjolla Eddi!
Must listen och kommer in i "Lucy in he sky with diamonds", du satt Lucy in the corner.
Vår lyssningsgrupp diggade progressiviteten i låten (va fan de nu sen betyder)....
VI GILLAR!
h. johan
--- Slut citat ---
Jag visste väl att den skulle slå internationellt - tack för det Mahan :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida