Forum > Färdiga produktioner
Eddi - Dont put Lucy in the corner Nu mastrad med Landry
Airikr:
Du har gjort massor av sköna låtar men det här är inte min Eddi-favorit, inte den stilen jag gillar kort och gott. Du vet vilken min favvo är och det håller än ;)
Däremot så är jag galet förtjust i introt och kör det på repeat :wub:
Tjo! :)
Roffe H:
Tycker det låter bra, färdig? absolut...dags att gå vidare. :)
/Roffe H
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 06.07.2014, 18:40:47 ---Det finns några myspysiga grejer i låten. Kommer att tänka på Rolling Stones och Mick Jagger vid något tillfälle under lyssningen. Tror att låten, som var en idé men faktiskt blev en låt, skulle vinna på att ha mer driv i gitarr(er) och kanske en livetrummis. Nåja nu är den färdig och det är dags att dra vidare. Nästa helg kanske det blir en ny låt?
--- Slut citat ---
Jo nog kunde man ha mer driv alltid men det är en mellanlåt så vi släpper den och hoppas det blir en bra låt i helgen istället :D
--- Citat från: Airikr skrivet 07.07.2014, 20:50:50 ---Du har gjort massor av sköna låtar men det här är inte min Eddi-favorit, inte den stilen jag gillar kort och gott. Du vet vilken min favvo är och det håller än ;)
Däremot så är jag galet förtjust i introt och kör det på repeat :wub:
Tjo! :)
--- Slut citat ---
Aha introt ja jag tänkte på dig då :lol: Eagle finns inte med på den "nya" skivan men dra gärna ner den och se om du kan finna nåt du gillar där. Tack för tyck Airikr :D
--- Citat från: Roffe H skrivet 08.07.2014, 00:32:53 ---Tycker det låter bra, färdig? absolut...dags att gå vidare. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Jepp dags att vandra vidare - tack för återlyssning Roffe :D
Dividend:
SNygg låt! Relativt bra proddat också.
HAr inget konstruktivt att komma med, m a o en helt oanvändbard respons.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida