Forum > Demolåtar
Birds and bees
Zakyath:
Tänkte spela in gurorna på nytt; när jag spelade in stärkaren stod den inställningsmässigt som den gjorde innan jag satte på den och SM57an placerade jag på måfå, vet inte riktigt hur jag ska försöka få till soundet. Någon som har några tankar utifrån det ni hört?
cykeln:
Bzzz-riffet är ju strålande!
Lite högre bas
Sången flyter liksom ovanpå resten - försök få in det mer i ljudbilden - skita också ner den lite för ren som den är
särskilt med tanke på temat
cool text!
Harmonica mike:
Guraljudet - Inget jag reagerade på.
Jag tycker det ångar på fint,distet sitter fint i ljudbilden.
Några omtagningar på sången,samt fillsa upp trummorna - done.
Låten är skitfräck och jag gillar den helskarpt.
Mike
pxm:
Wow-jag tror att det här är bland dina bästa produktioner, Zak....
Gillar den skarpt, diggar den..... :)
Coolt !!!!
Ha en bra sommar, Zak !!!!!!
Bzzz !!!!!!
mvh
Zakyath:
--- Citat från: cykeln skrivet 22.06.2014, 17:29:34 ---Bzzz-riffet är ju strålande!
Lite högre bas
Sången flyter liksom ovanpå resten - försök få in det mer i ljudbilden - skita också ner den lite för ren som den är
särskilt med tanke på temat
cool text!
--- Slut citat ---
Tack för att du gillar det :) har lite samma tankar som du. ska försöka få ihop ljudbilden bättre.
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.06.2014, 08:10:17 ---Guraljudet - Inget jag reagerade på.
Jag tycker det ångar på fint,distet sitter fint i ljudbilden.
Några omtagningar på sången,samt fillsa upp trummorna - done.
Låten är skitfräck och jag gillar den helskarpt.
Mike
--- Slut citat ---
OK, skönt att du gillar den helt.. tanken var dock att spela in hela faderullan på nytt så att jag verkligen kan få ett bra sound och det inte bara råkar bli som det blir!
--- Citat från: pxm skrivet 24.06.2014, 22:05:38 ---Wow-jag tror att det här är bland dina bästa produktioner, Zak....
Gillar den skarpt, diggar den..... :)
Coolt !!!!
Ha en bra sommar, Zak !!!!!!
Bzzz !!!!!!
mvh
--- Slut citat ---
Tack för kommentaren pxm, och kul att du gillar den!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida