Forum > Demolåtar

Birds and bees

<< < (4/6) > >>

Eddi:
När jag lyssnade för några dagar sedan minns jag att jag tyckte du kunde fixa till rösten lite här och var men nu kände jag inte samma sak - riktigt kul låt :D Det kanske är för att jag har haft flera dagars semester? Nä skoja bara - skön låt.

Tokai:
Ha-ha! Coolt som fan! Bzzzzzzz!!
Kanske ska du inte sjunga så lååånga toner på sången?
Nämen, kanon! Snyggt komp.

Zakyath:

--- Citat från: Eddi skrivet 27.06.2014, 16:58:24 ---När jag lyssnade för några dagar sedan minns jag att jag tyckte du kunde fixa till rösten lite här och var men nu kände jag inte samma sak - riktigt kul låt :D Det kanske är för att jag har haft flera dagars semester? Nä skoja bara - skön låt.

--- Slut citat ---

tack för kommentaren :) kommer nog fixa till sången oavsett, är inte själv nöjd med framförandet!

--- Citat från: Tokai skrivet 27.06.2014, 17:33:03 ---Ha-ha! Coolt som fan! Bzzzzzzz!!
Kanske ska du inte sjunga så lååånga toner på sången?
Nämen, kanon! Snyggt komp.

--- Slut citat ---

Det kanske kan vara en idé! Inte reflekterat över längden på tonerna. Ska testa å sjunga med lite mer staccato-ish känsla och se hur det blir  B)

bjurte:
Sköna riff och snyggt lite gammeldags sound, sången som sagt matchar inte riktigt resten av det sköna kompet.
Ovanligt lite Bin och Getingar här i Trosa i år, är dom alla i din Studio månne ?? ;)

Eddi:
Ok återlyssnat nu och hör nu ganska tydligt att rösten ligger lite galet. Upp med EQ och ner med volym så funkar det bättre tror jag :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion