Forum > Färdiga produktioner

Asti & bjurte - Det enda jag saknar är dig (klar)

<< < (9/16) > >>

Zakyath:

--- Citat från: Asti skrivet 27.05.2014, 11:05:41 ---Zakyath - Roligt att du tycker det är snyggt!
               Kanske kunde slutdelen dragits ut lite ytterligare...?
/Asti

--- Slut citat ---

Jodå! Du hade gärna kunnat slänga in ett helt till parti.

Asti:
Marruschkka - Så du vill också förlänga!?  :unsure:
                     Ja, det blir nog till att ge sig på låten en gång till då...
                     Får nog starta slutdelen lite lugnare då om det inte ska bli enbart "bröl" i slutet.  :)
Gurano -  Kul att du tycker låten är fin!
Zakyath - Antar att du med "parti" menar motsvarande ett av dom två första "instrumentalpartierna"..?
               Jag tror att totala längden av sista partiet skulle kunna vara dubbelt som ett av dom första...

Tack för era kommentarer! Ska försöka bygga upp slutdelen till ett riktigt crescendo!  :)
/Asti

bjurte:
Har lyssnat på denna i flera dagar och många ggr..
Har inte kommit mig för att skriva något och vill gärna skriva något vettigt, men va fanken..
Detta är suuper, övergången är ju verkligen en pärla och hela låten brakskit... :rolleyes:
Ännu en 'ASTI klassiker, en enveten gniiidande sprucken gitarr ton som stegrar mot slutet (I slutpartiet) skulle verkligen förgylla tror jag..

/Gnidarn.

bjurte:
Typ så härninga menade jag, lite slarvigt spelat(stämde inte ens Guran. ^_^) och inspelad på 15 sek.  :o
Den kommer på dom 2 sista varven, som en liten stegring alltså.
[mp3=200,20,0,center]http://bjurtman.se/AstiBlaster.mp3[/mp3]

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 28.05.2014, 15:58:36 ---Har lyssnat på denna i flera dagar och många ggr..
Har inte kommit mig för att skriva något och vill gärna skriva något vettigt, men va fanken..
Detta är suuper, övergången är ju verkligen en pärla och hela låten brakskit... :rolleyes:
Ännu en 'ASTI klassiker, en enveten gniiidande sprucken gitarr ton som stegrar mot slutet (I slutpartiet) skulle verkligen förgylla tror jag..
/Gnidarn.

--- Slut citat ---
Vad kul att du gillar låten, inklusive övergången!  :)
Har lyssnat på ditt gitarrpålägg och det var ungefär så jag försökte åstadkomma själv,
men inte lyckades få till riktigt... :wacko:
Jag har lagt två aningen distade gitarrer utpanorerade åt varsitt håll, som spelar
en ganska långsam "klättring" på de lägre strängarna och på slutet går jag över
till en lite friare klättring högre upp...vet inte om det hörs i allt oväsen.  :)
Med ditt pålägg blir det en extra skjuts på avslutningen! Tror inte jag fixar det själv...
Har du lust får du gärna skicka mig en fil med ditt snygga avslut!
Tack för kommentar och bra förslag!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion