Forum > Färdiga produktioner

Dividend - March Of Death

(1/5) > >>

Dividend:
TJapp, nu är den 4 minuter lång. Med tal (ur Edgar Allan Poe´s "The mask of the Red Death" Några intressanta partier, tycker jag... Tänker göra 3-4 marcher, med svulstiga namn...

1. March Of Death
2. London Dawn march

osv..

Här finns färdiga DÖDENS MARCH! HU!!!

Light Head:
Börjar ju ruskigt dramatiskt! Första 30sek håller man nästan andan. Sedan upprepas den känslan när det händer något nytt, t.ex. vid 1.10.

Detta var dramatiskt värre! Samtidigt som det är vackert. Jag tror att 12 minuter kanske blir långt, men å andra sidan så känns 6 minuter väldigt kort, speciellt med tanke på att nuvarande 2min tog 15-20sek... det kändes så.

Light Head:
Det är så otroligt dramatisk!

Har du skickat någon demo till spelföretagen??

De ljusaste körerna låter lite "midi". Kommer inte på något mer att "klaga" på.

Jag gillar detta! Det är orginellt och mycket trovärdigt.

Fredrik Karlsson:
Det bästa jag hört av dig än så länge!

MEN det distar och slår igenom speciellt på  min högra högtalare, nu lyssnar jag iofs på dåliga datorhögtalare men det brukar inte slå igenom!

Har faktiskt inget annat att gnälla över skulle i så fall vara att du skulle höja (i volym) kyrkorglen som kommer in lite som lead mot slutet..

1up:
Har snurrat 3-4 gånger här. Känslan av låten är svår att beskriva. Det känns lite som ondskans tema. Ondskans march. haha Precis som titeln. Doh! De samlar trupperna så som i Lord of the Rings :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion