Forum > Demolåtar

MaxB - Roland JV-2080 Tribute - Tack för inspiration Perowitch

<< < (4/4)

equality:
Kul att höra dig bakom synthen som du trakterar väl. Själv äger jag en JV-1010. Mycket vackra psalmliknande melodier (elgura + orgel). Storslaget med kyrkorgeln. De bästa melodierna väl värda en fortsättning.   

MaxB:

--- Citat från: equality skrivet 08.05.2014, 22:26:56 ---Kul att höra dig bakom synthen som du trakterar väl. Själv äger jag en JV-1010. Mycket vackra psalmliknande melodier (elgura + orgel). Storslaget med kyrkorgeln. De bästa melodierna väl värda en fortsättning.   

--- Slut citat ---

Tack! Funderar på en fortsättning med sång och har testat sång på mina lunchpromenader ute i "höstregnet", så här i maj. Men jag har samtidigt delaktighet i ett annat projekt där jag ska lära mig hantera sång som är lurig och kräver massor av träning. Det är sången i något som heter liknande Apocalypse 8/9 och är tredje delen i Genesis 23-minuterslåt, Suppers Ready. Kan lova att den sången är en tuff utmaning - att hitta såväl rytmik som melodi och attityd.  B)

zorrow:
Den e klar! Härliga tongångar som inte behöver sångpålägg. Gitarren gör sitt! B)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion