Forum > Demolåtar

Hogge - Popen är tillbaka...

<< < (3/4) > >>

equality:
Du har en jäkla pipa och en feeling i den som man vill höra mer av. Därför upp minst 4 dB med voxen för sjutton. Barnrösten ger en extra dimension till denna. Fortsätt. 

hogge:

--- Citat från: cykeln skrivet 07.05.2014, 23:13:44 ---Trevlig pop - lite åt Schlagerfestivalshållet
Ackord/harmoni-följden sätter sig i huvudet
Tycker det är för låg volym på sång och för mycket smäll i trummorna

--- Slut citat ---

Va skojigt att Du säger det, för jag kände själv att detta var något åt schlagerfestival-hållet... Kanske ska skicka in den dit  :wacko: :unsure:
Jag ska fixa det där med den låga volymen på sången, med mera..

Tack för lyssning och kommentar....

--- Citat från: equality skrivet 08.05.2014, 23:41:21 ---Du har en jäkla pipa och en feeling i den som man vill höra mer av. Därför upp minst 4 dB med voxen för sjutton. Barnrösten ger en extra dimension till denna. Fortsätt. 

--- Slut citat ---

MEEEEN.... Du är väl för söt... Jag har sagt det förr, och jag säger det igen.. Du är en sån "ego-boost" för mig... Jag ska sjunga om denna och därefter höja volymen...

Tack min kära....

Eddi:
För tung botten vilket redan konstaterats - men nä jag tänder inte på den här det blir för sliskigt helt enkelt - jag har inga andra ursäkter än att det förmodligen har med mitt genus att göra - sorry :o

aROCKER:
Högre sång, skön takt...upp med hi-hat, där som drivet ligger. Bra pop

pxm:
Skön låt, Hogge !!!!  :)

mvh

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion