Forum > Demolåtar
Hogge - Popen är tillbaka...
equality:
Du har en jäkla pipa och en feeling i den som man vill höra mer av. Därför upp minst 4 dB med voxen för sjutton. Barnrösten ger en extra dimension till denna. Fortsätt.
hogge:
--- Citat från: cykeln skrivet 07.05.2014, 23:13:44 ---Trevlig pop - lite åt Schlagerfestivalshållet
Ackord/harmoni-följden sätter sig i huvudet
Tycker det är för låg volym på sång och för mycket smäll i trummorna
--- Slut citat ---
Va skojigt att Du säger det, för jag kände själv att detta var något åt schlagerfestival-hållet... Kanske ska skicka in den dit :wacko: :unsure:
Jag ska fixa det där med den låga volymen på sången, med mera..
Tack för lyssning och kommentar....
--- Citat från: equality skrivet 08.05.2014, 23:41:21 ---Du har en jäkla pipa och en feeling i den som man vill höra mer av. Därför upp minst 4 dB med voxen för sjutton. Barnrösten ger en extra dimension till denna. Fortsätt.
--- Slut citat ---
MEEEEN.... Du är väl för söt... Jag har sagt det förr, och jag säger det igen.. Du är en sån "ego-boost" för mig... Jag ska sjunga om denna och därefter höja volymen...
Tack min kära....
Eddi:
För tung botten vilket redan konstaterats - men nä jag tänder inte på den här det blir för sliskigt helt enkelt - jag har inga andra ursäkter än att det förmodligen har med mitt genus att göra - sorry :o
aROCKER:
Högre sång, skön takt...upp med hi-hat, där som drivet ligger. Bra pop
pxm:
Skön låt, Hogge !!!! :)
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida