Forum > Demolåtar
Hogge - Popen är tillbaka...
hogge:
--- Citat från: Eddi skrivet 10.05.2014, 01:18:46 ---För tung botten vilket redan konstaterats - men nä jag tänder inte på den här det blir för sliskigt helt enkelt - jag har inga andra ursäkter än att det förmodligen har med mitt genus att göra - sorry :o
--- Slut citat ---
HAHAHA.... Du behöver inte säga sorry, Din tok :P :lol: u kan ju inte rå för att Du har kass musiksmak :rolleyes:
Härligt att Du är ärlig Eddi...
--- Citat från: aROCKER skrivet 11.05.2014, 19:30:02 ---Högre sång, skön takt...upp med hi-hat, där som drivet ligger. Bra pop
--- Slut citat ---
Tack aRocker... Och jag ska höja hi-hat enligt önskemål...
--- Citat från: pxm skrivet 11.05.2014, 21:40:29 ---Skön låt, Hogge !!!! :)
mvh
--- Slut citat ---
Tack snälla... Jag gillar den också, så denna hade jag jobbat vidare med oavsett vad KR:s invånare hade tyckt.. Men det är självklart skitroligt att flera av Er tycker som jag...
hogge:
FÖRLÅÅÅÅT MIG ASTI.....
Men jag fick aldrig fram, på Google, de där ackorden Du skickade mig.. Så jag fick hitta på egna (som vanligt)... Dock har jag bett en vän (gammalt proffs) att ta fram ackorden till mig så att jag får höra dom, men tills dess så kör jag på detta...
Men som sagt.. Låter är fortfarande LÅÅÅÅÅNGT ifrån klar.. Jag bara testar lite...
1. Mixen just nu - som jag försökt justera efter Era kommentarer - låter otroligt diskantig i mina lurar (och monitorer).
2. Sången låter för djäääävlig, men det beror inte på mixen.. Vet nån hur en Autotune fungerar i Cubase?
3. Test av stick... Jag tror att jag har fem olika stick till denna, och har väl i princip bestämt mig för ett.. Åtminstone tills jag får HÖRA Astis idé.. Men detta är det senaste...
Please, respond!
[mp3=200,20,0,center]http://hoggez.se/2014/valkommen_hem_2.mp3[/mp3]
equality:
Bättre. Fint stick. Blir nästan lite blöt i ögat av barnets tröstande ord. Ibland behöver man barnen mer än dom behöver oss eller hur man skall säga... :unsure: :mellow: :huh:
hogge:
--- Citat från: equality skrivet 14.05.2014, 23:02:43 ---Bättre. Fint stick. Blir nästan lite blöt i ögat av barnets tröstande ord. Ibland behöver man barnen mer än dom behöver oss eller hur man skall säga... :unsure: :mellow: :huh:
--- Slut citat ---
Tack EQ.. Och förlåt för att jag är så förbannat kass på att kolla KR numer..
Jag tror också att vi behöver våra barn mer än de behöver oss...
Tack för din fina kommentar och för att du lyssnade..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida