Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat Marruschka - Mörker (vis-versionen!!!)

<< < (9/18) > >>

Dividend:

--- Citat från: mahan skrivet 01.05.2007, 17:17:31 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 01.05.2007, 17:04:55 ---BUMP!

Nåt mer än att alla jessicor är på samma ställe som är fel med denna version?

--- Slut citat ---

Hallåu!
Har vi en ny version med "breddade jessicor" uppe nu, eller är det på kommande?

h.  Johan

--- Slut citat ---

Njä detta är den gamla mix4, elller den senaste om man så vill. Vill bara höra om det är nåt (annat) fel. USch, nästa gång överlåter jagtill nån annan at mixa om sång är inblandat :)

Dividend:

--- Citat från: SYNTH skrivet 01.05.2007, 17:47:44 ---du kan allt Dividend !  B) :wub:

--- Slut citat ---

Jag kan allt förutom att spela gitarr ;)

Toby:
Jessica har en fin röst men måste jobba mer med artikulation.  Kan också vara ett mixningsproblem. Jo, det är det nog. Man vill ju gärna höra texten. Jag har lite svårt för dessa långa legatofraser. Finns inga naturliga andningspausar, vilket måste finnas rent frasmässigt för att få en skön rytm. Jobba mer med melodi och sångrytm och du kan sälja till Benny! :D
Mvh
Toby

Memphis:
Låter väldigt bra! Jag gillar pampiga orkesterlåtar..   :D Den kvinnliga sångerskan har skön röst. Lite folkmusik blandat med musikal..  :rolleyes:

Well done!

/Memphis

Dividend:
Tack memphis och toby för bra comments. Ursäktar för sent svar. Har funderat på hur man skall fixa till den här, nu med förhoppningsvis mer kunskap och feta idéer som attans (?) vad gäller uppbyggnaden , sitter jag och skissar på en slutgiltig verison. Oj, va många nedladdningar här och på Studio :)

Jessica är upptagen dessa dagar, så letar ny sopran. Skall försöka anordna arret i tonart efter sångerskan denna gång :)

Tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion