Forum > Färdiga produktioner
(flyttad) The Tremendous Three - Chasing Rainbows
Eddi:
--- Citat från: bjurte skrivet 25.04.2014, 10:42:09 ---Bra låt, men det känns kanske som versen ligger 2-3 tonsteg för lågt för Tremendous-Eddi.
Lite murrigt som några varit inne på, tror det är basen som är för bred och tjyyvar energi och uppmärksamhet, prova att gröpa ur den lite !
Snygga Instrumentalinsattser över lag..
--- Slut citat ---
Nä det ska låta så om rösten - sjunger jag högre så passar ju inte musiken :wacko:
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.04.2014, 11:54:54 ---Håller med cykeln, skitbra... B) men slipa mer på sången och kören i refrängen, som i och för sig är kanon, just därför att den är så bra. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Kören är kanon men kanske ska fram mer eller tja vad vet jag :wacko:
Värdelös feedback på era inlägg - jag vet men nu är det fredaaaaag!!!
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 25.04.2014, 19:46:34 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 25.04.2014, 10:42:09 ---Bra låt, men det känns kanske som versen ligger 2-3 tonsteg för lågt för Tremendous-Eddi.
Lite murrigt som några varit inne på, tror det är basen som är för bred och tjyyvar energi och uppmärksamhet, prova att gröpa ur den lite !
Snygga Instrumentalinsattser över lag..
--- Slut citat ---
Nä det ska låta så om rösten - sjunger jag högre så passar ju inte musiken :wacko:
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.04.2014, 11:54:54 ---Håller med cykeln, skitbra... B) men slipa mer på sången och kören i refrängen, som i och för sig är kanon, just därför att den är så bra. :)
/Roffe H
--- Slut citat ---
Kören är kanon men kanske ska fram mer eller tja vad vet jag :wacko:
Värdelös feedback på era inlägg - jag vet men nu är det fredaaaaag!!!
--- Slut citat ---
Det händer ibland att körer vill fronta och överösta alla hela tiden. Men ibland får de backa till förmån för det övriga.
Lazarus:
Trummorna har nu spetsas till. Det är egentligen det enda som gjorts sedan sist.
Man skulle kunna lägga mer tid och energi på leadsången men samtidigt tycker jag att Eddis oputsade sångstil funkar hela vägen. Vad säger Eddi och MaxB?
Mvh
Lazarus
Eddi:
Spelaren funkar inte i min mac däremot kunde jag ladda ner låten till iTunes :wacko:
equality:
Tycker ni kan tajta till den.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida