Forum > Färdiga produktioner

(flyttad) The Tremendous Three - Chasing Rainbows

<< < (8/10) > >>

MaxB:

--- Citat från: Lazarus skrivet 28.04.2014, 23:58:25 ---Trummorna har nu spetsas till. Det är egentligen det enda som gjorts sedan sist.
Man skulle kunna lägga mer tid och energi på leadsången men samtidigt tycker jag att Eddis oputsade sångstil funkar hela vägen. Vad säger Eddi och MaxB?
Lazarus

--- Slut citat ---

Har inte haft tillgång till lugn och ro och bra lyssning samtidigt ännu. FÖrhoppningsvis ikväll efter utflykt med häst och släp.
Imorgon är det konsert! Ska se nån som heter Steve Hacket nånting... och en sångare som heter Nad Sylvan (gammal medlem på kontrollrummet).

--- Citat från: equality skrivet 29.04.2014, 10:47:08 ---Tycker ni kan tajta till den.

--- Slut citat ---

Ja, nästa låt från TTT kan vi göra tajtare...  :P ...eller inte...   B)
den kanske är en live-version av en ny TTT_låt som är på gång att skapas, som inte är lika tajt...  :lol:

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 29.04.2014, 10:47:08 ---Tycker ni kan tajta till den.

--- Slut citat ---
Ironi?

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 29.04.2014, 11:57:45 ---

--- Slut citat ---
Ironi?

--- Slut citat ---
But of course!

equality:

--- Citat från: MaxB skrivet 29.04.2014, 15:36:13 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 29.04.2014, 11:57:45 ---

--- Slut citat ---
Ironi?

--- Slut citat ---
But of course!

--- Slut citat ---

?

Harmonica mike:
Ja det här var ju inte så dumt,missat denna sorry boys.

Bra lirat alla..Sången,ja den ligger lite lågt tycker jag på reffarna(Chasin´rainbows in the night..).Equalitys eq mix var lite för hård men han tänkte åt rätt håll,hälften av det han gjorde med mastern så tycker jag att det funkar bättre - bland annat sången får lite lyster och kryper fram ur mörkret,där den huserar nu - på reffarna.

Men som med allt annat,det är bara jag å eq micke som tycker det så strunta i oss  :P :D

Rock on ttt

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion