Forum > Demolåtar

pxm - Aunt Caroline Dyers Blues (pxm arr.)

<< < (3/6) > >>

MaxB:
Kan man kalla något annorlunda så är det här det. Svårt med munspel då du växlar ackord på annat sätt än med traditionella skomakarackord.
Så med det i bakhuvudet tycker jag din munspelsinsats inte är helt oäven. Jag skulle lagt mig på golvet för att gråta hellre än försöka hitta rätt.  :P

Roffe H:
För mig är det väldigt rörigt, men bra försök, heja på pxm.  :)
/Roffe H

pxm:

--- Citat från: MaxB skrivet 13.04.2014, 16:13:08 ---Kan man kalla något annorlunda så är det här det. Svårt med munspel då du växlar ackord på annat sätt än med traditionella skomakarackord.
Så med det i bakhuvudet tycker jag din munspelsinsats inte är helt oäven. Jag skulle lagt mig på golvet för att gråta hellre än försöka hitta rätt.  :P

--- Slut citat ---

Det är ju kul med munspel-har inte upptäckt det förrän nu..  :lol:.

--- Citat från: Roffe H skrivet 13.04.2014, 16:25:10 ---För mig är det väldigt rörigt, men bra försök, heja på pxm.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

ah, det är ju inte färdig arrat ännu. Inväntar fiolfilen först så arrar jag  och mixar sedan sen få HM lägga ett sångspår...Jag tror att den här kan bli bra !!!   :)

Eddi:
Du har sån häftig röst Johan jag diggar den till max :D

nankerphelge:
Många röster i denna tråden nu...

Håller med alla (tror jag), det är en riktigt cool låt men mycket svår att spela med i. Har gjort ett försök på fiolen nu som jag tror ska passa in.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion