Forum > Demolåtar

pxm - Aunt Caroline Dyers Blues (pxm arr.)

<< < (4/6) > >>

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 13.04.2014, 17:35:04 ---Du har sån häftig röst Johan jag diggar den till max :D

--- Slut citat ---

Digga den till mig - nej?

Roffe H:

--- Citat från: pxm skrivet 13.04.2014, 17:12:02 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 13.04.2014, 16:13:08 ---Kan man kalla något annorlunda så är det här det. Svårt med munspel då du växlar ackord på annat sätt än med traditionella skomakarackord.
Så med det i bakhuvudet tycker jag din munspelsinsats inte är helt oäven. Jag skulle lagt mig på golvet för att gråta hellre än försöka hitta rätt.  :P

--- Slut citat ---

Det är ju kul med munspel-har inte upptäckt det förrän nu..  :lol:.

--- Citat från: Roffe H skrivet 13.04.2014, 16:25:10 ---För mig är det väldigt rörigt, men bra försök, heja på pxm.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---

ah, det är ju inte färdig arrat ännu. Inväntar fiolfilen först så arrar jag  och mixar sedan sen få HM lägga ett sångspår...Jag tror att den här kan bli bra !!!   :)

--- Slut citat ---

Ok, jag fattar! Tror också den kan bli bra, fortsätter att heja!  :)
/Roffe H

Hellfog:
Är det gitarr bägge tänkte precis när låten börjar, låter väldigt coolt vad är det?

pxm:

--- Citat från: Hellfog skrivet 13.04.2014, 18:18:46 ---Är det gitarr bägge tänkte precis när låten börjar, låter väldigt coolt vad är det?

--- Slut citat ---

Hej, Hellfog !!!!!
Det är ett distat Bluesmuspel !!! :)

//

Här är den senaste grovmixen , nu med fiolspår.....Takterna 26-38 är dina ,HM, att sjunga in spell;et på !!! :)

mvh

Harmonica mike:
Släng upp en verre utan munspel också,för stordåd :)

Skall försöka hinna detta innan påsk,men lovar inget..

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion