Forum > Färdiga produktioner
Vallhagen - nollsjutvå[Puhpinnar]
Vallhagen:
--- Citat från: HomoNeophilus skrivet 20.08.2007, 15:05:17 ---Mycket bra! Det här får en att påminnas om att det faktiskt fanns bra musik på 80-talet! Det är som Imperiet i modern tappning. Har inget konstruktivt att komma med, tycker det låter precis som det ska i mina halvkassa lurar.
--- Slut citat ---
Tack för ytterligare ett gosigt omdöme:)
Att det låter 80-tal är inget jag egentligen siktar på, ljudmässigt chansar jag mest runt med det jag har i lite olika genrer. ... men det är klart, det var ju på 80-talet allt började för min del... så en del sitter väl i ryggmärgen vare sig man vill det eller inte :)
Larsson:
ja vad ska man säga..bra dramatik i texten..ochframfört med en bra teatralisk ton
det är snyggt spelat & arrat & det sitter ihop som det ska göra
om jag ska gnälla på något så får det väl bli att voice dubbletten borde sitta tajtare
men det funkar finfint ändå..
fan nu blev jag röksugen åxo!! :P
Vallhagen:
Tack hr Larson!
Jo, dubben ska snyggas till. På det ställe den är som värst börjar t o m jag störa mig på den;) ...
/Bengan
freddy:
mmm dubben känns totalt off på ett ställe.
Annars låter det bra, produktionen känns mer genomarbetat på denna låt än på förra. Dock måste jag säga att den förra låtens refräng var bättre.
Rock on!
Harmonica mike:
Jizes vilket tryck i denna Bengan!
Lite mysko sång i inledningen,men där tog det sig.Det låter lite Thåström möter Thorsten Flink,
och gör en ångest låt.
Jag gillar drivet i låten,det gungar på bra.Grymt när du tar i lite på sången - skitbra!
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida