Forum > Färdiga produktioner
Vallhagen - nollsjutvå[Puhpinnar]
Fredrik Karlsson:
Superbra låt, superarr!
Upp med sången något och torra till den och krispa/dista sången så blir det ännu coolare!
Dividend:
Bra låt! SÄger det igen! Text, arr, t o m skriken! Du är fan 10000 bättre än lennon när han skulle illustrera en avtändning från heroin, eller det kanske var han knäppa ex-fru.
Men det säljer inte i kina. De gillar sliskig glad, icke-gitarr-baserad, musik :D ang. vad vi snackade om tidigare.,
Vallhagen:
--- Citat från: Dividend skrivet 17.08.2007, 04:08:18 ---Du är fan 10000 bättre än lennon [...]
--- Slut citat ---
wow... jag har väl fått min beskärda del av komplimanger genom åren, men det där var faktiskt starkt:) Tack!
Och jo jag hajjar att denna inte kommer att slå i Kina... Visserligen funderar jag på vilken genre det är, men alternativet "gladpop" låg liksom inte i förslagslådan...
Tack igen!
Vallhagen:
Ynot: Tack! Ja nu rullar det faktiskt på... andra låten på typ 3 veckor... Känner mig produktiv nu, får se om det håller i sig när jobbet och vardagen drar igång på allvar osv...
Wernborg! Tack för kommentarer. Jag får fixa en mix med blandad sång från förra och denna till bara dig;)
Tack för kommentaren om ljudet oxå. Jag tror faktiskt jag fick till denna rätt hyfsat... Det ligger två synthbasar, kanske är det som gör skillnaden.
dede! Tack som fan som vanligt;) ... nåt förslag på hur man får regnpartiet bättre då? Jag tycker nämligen att det är rätt smart som det är. Kanske ett mellow vanligt piano skulle passa.
Fredrik karlsson! Tack som fan du oxå! Tar till mig det du säger om sången. Jag provade faktiskt att dista lite (och mycket), men tyckte att det lät bäst ungefär så här... men jag kan tänka om...
Tack igen - massor - för kommentarerna. Jag var faktiskt tvungen att ta mig ett par dar och få lite distans innan jag kunde ta till mig kritiken konstruktivt. Det blir en version till med lite småändringar; i början ligger det nåt eko-skräp (som Sonar lagt till alldeles själv) och den dubbade sången ska bort helt på ett ställe (ni som har lyssnat - och tyckt - vet vilket).
/Bengan
HomoNeophilus:
Mycket bra! Det här får en att påminnas om att det faktiskt fanns bra musik på 80-talet! Det är som Imperiet i modern tappning. Har inget konstruktivt att komma med, tycker det låter precis som det ska i mina halvkassa lurar.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida