Forum > Demolåtar
Marsall & Bjurte - Strålande glad ....
Dividend:
Man blir åtminstone glad av det här :D
Inte min musik egentligen, gladpunk? :D men helt rätt sinnesstämning för detta tillfälle.. :)
Marsall:
Tack Asti ! för enkelhet o funkar.. :D Precis så som jag vill att det skall va...Hittar du nån struttig" synth till reffen så kan vi ju prova o lägga in den .. :D Den går i 130 kmh ..bpm skall det nog va :lol:
Tack Hogge! För grym grund" o din återkoppling. :D Jag håller med skulle va B) o se dom "live igen...Jag e ingen supermixare det blir lixom som det blir varje gång..inga standard prylar som bara läggs på..Jag kastar på lite grejjer hej vilt ..e ju ganska ny med dawen också..Sången har ju nu testat lite fram o tillbaka i volym .men tycker när man sjunger på svenska så skall den höras tydligt..När man sjunger på engelska så tycker jag IBland att det faktiskt räcker med att höra reffen "klart o tydligt... rock on"
Tack Divident :D jag va faktiskt rackarns på bra humör när den blev till o när den lirades in..Blir xtra glad att höra nu att den kan göra fler gladare .. :) rock on"
Dividend:
Funderar på att tanka hem den faktiskt :D
Marsall:
Härligt ! Det värmer att höra.. :D
MaxB:
--- Citat från: Marsall skrivet 12.04.2014, 21:44:23 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 12.04.2014, 09:29:45 ---
--- Citat från: hogge skrivet 12.04.2014, 00:55:50 ---Sången påminner om Nationalteatern, och de var ju bra på sin tid.. Men - och nu kan jag inte sånt, men ändå - mixen får sången och ta över allt annat... SÄNK!!
I övrigt är det en skitbra låt.. Men just nu låter den som KSMB (inte att förakta dock) live i Folket Hus i Borlänge...
--- Slut citat ---
KSMB i Borlänge, lät det inge bra? Jag brukar ju träffa bassisten då och då (Matte var med i Eddis, Guranos och mitt band i Gula Villan).
--- Slut citat ---
Max kör ni fortfarande i gula villan? o hälsa KSMB Matte! :D
--- Slut citat ---
Vi har haft två event i Gula villan. Inget stadigt återkommande alltså. Om du känner honom ska jag hälsa! :rolleyes:
--- Citat från: hogge skrivet 13.04.2014, 02:19:34 ---KSMB, min vän, kunde släppa en brakskit och jag hade ändå jublat och bugat som inför en Gud av hänförelse... Men vad jag menade var (kanske?) att det lät lite för mycket live för att vara en studioinspelning??
--- Slut citat ---
KSMB var tydligen uppskattade av flera. Jag lyssnade inte på dem, på den tiden det begav sig. Här är hemma hos Matte för nån vecka sen.
En nyligen köpt, begagnad bas, som tydligen är den skönaste han någonsin spelat på.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida