Forum > Demolåtar

Gurano & Marsall - Oh Sandy Mandy!

<< < (2/5) > >>

Gurano:

--- Citat från: Hellfog skrivet 07.04.2014, 21:56:07 ---Intressant dock lite svårt att höra vad som spelas allt egentligen. Ser aldrig problem med mixa låtar utan sång. Sen tyckte tyckte jag hörde något Dream Theater liknande synth, men var svårt att höra.

Det första jag tycker du ska göra är att mixa låten, sen kanske gå utifrån det.

--- Slut citat ---
Tack för lyss å komment - nu finns en ny mix där i alla fall jag hör alla instrumenten i mina lurar. Hoppas att du oxå gör det! Bättre - sämre?

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.04.2014, 22:11:51 ---Visst är det "sugarsweet", trummorna kanske kan göras mer framträdande, håller med om att panorera instrumenten för större tydlighet.  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar - ny mix nu - bättre el sämre?

[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/Sugarsweet_101bpm.mp3[/mp3]
/Gurano

MaxB:
Som ofta har jag svårt att höra en röd tråd då det är så många samtidiga instrumetn hela tiden (säger jag som måste hantera det i min senaste)  B)
Ofta känner jag strukturen då sången kommer på plats och här saknar jag den strukturen

Gurano:
Ok då vet jag att du saknar struktur :) tack för lyss å komment. Vet ej om strukruren kommer att infinna sig. Vi får se.
/G

Harmonica mike:
Ja det är lite svårt att se skogen för alla träden  :)

Men mixa upp det hela efter tipsen så..Låten behöver sång efter mixfix sedan så är det bara att köra.

Skön Guranoifianskt influrerad dänga.

Rock on mate

Mike

Gurano:
Tack för lyss å komment HM. Jag tror att jag slänger denna id'e på skrothögen dock
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion