Forum > Demolåtar
Gurano & Marsall - Oh Sandy Mandy!
Marsall:
Hold your horses :o.. Lugnas det bara ner lite på slingguran när sång skall in på versen (typ raspgura endast med basen) o sen pang på med slinga som mellanlir o sen pang reffesång slinga etc så kan den bli hur bra den vill bli.. ;) ..
Gurano:
--- Citat från: Marsall skrivet 11.04.2014, 17:25:00 ---Hold your horses :o.. Lugnas det bara ner lite på slingguran när sång skall in på versen (typ raspgura endast med basen) o sen pang på med slinga som mellanlir o sen pang reffesång slinga etc så kan den bli hur bra den vill bli.. ;) ..
--- Slut citat ---
Kul att det gillas - släng på lite sång om du tycke den är värd det ;)
/G
hogge:
Första sekunderna så tänkte jag "ÄNTLIGEN" och min högerfot började stampa takten såpass att jag fick kramp... Men sen - och nu vet jag att Du inte gillar vad jag har att säga - så förlorades Du mig.. Detta i en röra av olika elgitarrer...
Om Du kunde hålla Dig till Dina sköna riff och Ditt melodiösa sinne, så skulle det kunna bli sååå bra...
Men som sagt - smaken är olika...
Gurano:
--- Citat från: hogge skrivet 12.04.2014, 00:52:41 ---Första sekunderna så tänkte jag "ÄNTLIGEN" och min högerfot började stampa takten såpass att jag fick kramp... Men sen - och nu vet jag att Du inte gillar vad jag har att säga - så förlorades Du mig.. Detta i en röra av olika elgitarrer...
Om Du kunde hålla Dig till Dina sköna riff och Ditt melodiösa sinne, så skulle det kunna bli sååå bra...
Men som sagt - smaken är olika...
--- Slut citat ---
Jo det är nog så .... Smaken är olika! Det du kallar en röra av gitarrer är faktiskt bara en kompgura och en slinggura....inte så många tycker jag. Men tack för lyss å tyck
/G
Dividend:
Ja, dina mixar har blivit bättre. Blir svårt med sång här dock. :)
Det är bra spel och figurer som flyter in i varandra. Lite monotonitet vad gäller ackordsföljd :D men annars; tummen upp! Gillade det här på riktigt.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida