Forum > Demolåtar

mahan - IF I COULD CHANGE THINGS

<< < (3/6) > >>

spacetrucker:
Jag gillar version 3 för att den låter "öppnare".
När jag nu jämförde med version 1 och 2 så låter de som de lät på 70-talet... när tonhuvudet på bandspelaren behövde putsas  :P
I version 3 har nu tonhuvudet putsats och dess vinkel justerats. Kanske du till och med avmagnetiserade tonhuvudet.
Me like  :)

// Space

Plinka:
Har lyssnat på tredje verren, och här sitter ju mixen hur snyggt som helst! Perfekt balans mellan allt, riktigt sjyst ljud på gurorna också måste jag tillägga, och sången kalas. Nej, jag vill inte klaga på något på denna  :D

mahan:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.03.2014, 08:35:10 ---Jag gillar version 3 för att den låter "öppnare".
När jag nu jämförde med version 1 och 2 så låter de som de lät på 70-talet... när tonhuvudet på bandspelaren behövde putsas  :P
I version 3 har nu tonhuvudet putsats och dess vinkel justerats. Kanske du till och med avmagnetiserade tonhuvudet.
Me like  :)
// Space

--- Slut citat ---
Tjou o kling!
Tackar för den, tror nog att den senaste versionen kommer att vara den sista, om int nån kommer nån sprängande ide. Mitt huvud behöver åxå avmagnetisering, får hämta lite avmagnetiseringsvätska till helgen! :P

mahan:

--- Citat från: Plinka skrivet 20.03.2014, 10:52:43 ---Har lyssnat på tredje verren, och här sitter ju mixen hur snyggt som helst! Perfekt balans mellan allt, riktigt sjyst ljud på gurorna också måste jag tillägga, och sången kalas. Nej, jag vill inte klaga på något på denna  :D

--- Slut citat ---
Tjou Plinka!
Kul att du gav dig tid att lyssna o kommentera!
Och ännu kuligare att det gillas! :D

h.    johan

Roffe H:
Javisst låter det som gångna tider, tycker det "skramlar på" riktigt bra! Sista versionen är fint mixad.  :) Kanon!
/Roffe h

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion