Forum > Färdiga produktioner
Eddi & Perowitch - Center of the universe
equality:
Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här.
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 14.03.2014, 17:50:45 ---Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här.
--- Slut citat ---
Nu verkar vi ha nått KR´s limit det går inte att ladda upp en ny låt längre - jag har meddelat Thomas via PM.
"Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör."
Kul att du gillar Micke i alla fall - nu har Perre lagt trummor och jag har sjungt om så jag ville gärna lägga ut den nya versionen som bara är SÅ BRA tycker jag själv i alla fall - men tji fick jag, och ni.........
Eddi:
--- Citat från: Eddi skrivet 15.03.2014, 03:42:19 ---
--- Citat från: equality skrivet 14.03.2014, 17:50:45 ---Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här.
--- Slut citat ---
Nu verkar vi ha nått KR´s limit det går inte att ladda upp en ny låt längre - jag har meddelat Thomas via PM.
"Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör."
Kul att du gillar Micke i alla fall - nu har Perre lagt trummor och jag har sjungt om så jag ville gärna lägga ut den nya versionen som bara är SÅ BRA tycker jag själv i alla fall - men tji fick jag, och ni.........
--- Slut citat ---
YIPPIE nu lyckades det :D
Marsall:
härligt! Mumsiga trummor o reffesången blev också benet i byxan2 ..Mastigt verk är det på väg att bli ..Lite finslip på trummorna nu bara..
ynot:
Eter en grundlig analys kom jag fram till
Djävligt bra
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida