Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Perowitch - Center of the universe

<< < (4/8) > >>

equality:
Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här. 

Eddi:

--- Citat från: equality skrivet 14.03.2014, 17:50:45 ---Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här. 

--- Slut citat ---

Nu verkar vi ha nått KR´s limit det går inte att ladda upp en ny låt längre - jag har meddelat Thomas via PM.

"Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör."

Kul att du gillar Micke i alla fall - nu har Perre lagt trummor och jag har sjungt om så jag ville gärna lägga ut den nya versionen som bara är SÅ BRA tycker jag själv i alla fall - men tji fick jag, och ni.........

Eddi:

--- Citat från: Eddi skrivet 15.03.2014, 03:42:19 ---
--- Citat från: equality skrivet 14.03.2014, 17:50:45 ---Bra tryck i synth-/gitarrmelodin som är snygg. Får lite Morrisey-vibbar. Fina kompackord och bra sång. Blir bra det här. 

--- Slut citat ---

Nu verkar vi ha nått KR´s limit det går inte att ladda upp en ny låt längre - jag har meddelat Thomas via PM.

"Ett fel har uppstått!
Uppladdningskatalogen är full. Försök med en mindre fil, eller kontakta en administratör."

Kul att du gillar Micke i alla fall - nu har Perre lagt trummor och jag har sjungt om så jag ville gärna lägga ut den nya versionen som bara är SÅ BRA tycker jag själv i alla fall - men tji fick jag, och ni.........

--- Slut citat ---

YIPPIE nu lyckades det :D

Marsall:
härligt! Mumsiga trummor o reffesången blev också benet i byxan2 ..Mastigt verk är det på väg att bli ..Lite finslip på trummorna nu bara..

ynot:
Eter en grundlig analys kom jag fram till

Djävligt bra

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion