Forum > Färdiga produktioner

Eddi & Perowitch - Center of the universe

<< < (5/8) > >>

Eddi:

--- Citat från: Marsall skrivet 15.03.2014, 14:43:05 ---härligt! Mumsiga trummor o reffesången blev också benet i byxan2 ..Mastigt verk är det på väg att bli ..Lite finslip på trummorna nu bara..

--- Slut citat ---
Ja mumsigt värre blev det. Perre sa ungefär som så att - dina trummor är ok tänkte bara fixa lite i början - jo hej - så vart det ju inte - jag tror inte det finns något att finslipa på trummorna är perfekta men tack för tyck Marsall :D

--- Citat från: ynot skrivet 15.03.2014, 14:58:43 ---Eter en grundlig analys kom jag fram till

Djävligt bra

--- Slut citat ---
Jag gillar din analys-maskin Tony :lol:

Girly:
Gillar verkligen refrängen...när du klämmer i på sången...kan annars tycka sången på verserna är lite låg och tenderar att bli lite grötig och instängd. Men refrängen är kanon!  :D
/Girly

MaxB:
skönt, ekot på refrängen är en superskön idé. You built the wall!
Tung låt och jag gillart.

Dividend:
Gillar tänket här.

MEr synthar åt Eddi. Riktigt rolig lyssning det här.

Asti:
När jag hör introt för synthljuden tankarna till temat i Snobbar som jobbar (The Persuaders)!  :)
Men det är bara själva synthljuden och är absolut ingen stöld av melodi eller något annat.
Sången i refrängen är toppen! Du är bra på att "ta i"!
I verserna blir sången lite mer instängd. Kanske kunde du pröva lite mer rumsljud även där..?
Mixen i verserna är lite basig och "bumlig". Känns som att synthbasljud, bastrummor och
elbas kolliderar där på något sätt..
Bra låt!
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion