Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Det är dags att ta farväl - ny mix med slide 25/5

<< < (8/11) > >>

Eddi:

--- Citat från: Dividend skrivet 14.03.2014, 21:01:10 ---MaxB, jag har inget emot dig som person men jag klarar inte av att lyssna på det här, inte nån av versionerna.

Jag tror inte du vill veta varför, så skriver inget mer.

--- Slut citat ---
:lol:

MaxB:

--- Citat från: Eddi skrivet 14.03.2014, 21:48:44 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 14.03.2014, 21:01:10 ---MaxB, jag har inget emot dig som person men jag klarar inte av att lyssna på det här, inte nån av versionerna. Jag tror inte du vill veta varför, så skriver inget mer.

--- Slut citat ---
:lol:

--- Slut citat ---

Det är nog för att det påminner så mycket om "Ovan där"  :rolleyes:
Jag kör ändå vidare på det här spåret.

Asti:
OK mix och arr! Låten som sådan tycker jag är lite för händelsefattig och
förutsägbar. Men jag med mina countrydängor kastar säkert sten i glashus... :rolleyes:
/Asti

MaxB:

--- Citat från: Asti skrivet 16.03.2014, 16:11:09 ---OK mix och arr! Låten som sådan tycker jag är lite för händelsefattig och
förutsägbar. Men jag med mina countrydängor kastar säkert sten i glashus... :rolleyes:
/Asti

--- Slut citat ---

Eller kastar sand i öken?   :unsure:
Ja den är nog ingen höjdare den här men jag gillar den och jag gillar att sjunga, så då passar den också bra, eftersom jag får sjunga. :wub:

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.03.2014, 18:23:51 ---
--- Citat från: Asti skrivet 16.03.2014, 16:11:09 ---OK mix och arr! Låten som sådan tycker jag är lite för händelsefattig och
/Asti

--- Slut citat ---

Eller kastar sand i öken?   :unsure:
Ja den är nog ingen höjdare den här men jag gillar den och jag gillar att sjunga, så då passar den också bra, eftersom jag får sjunga. :wub:

--- Slut citat ---
Jo, så är det och det är ju det viktiga!
Det väsentliga är ju inte att tillfredsställa griniga Vetlandagubbar.  :D
Man håller ju på just för att skapandeprocessen är så rolig och att man aldrig vet hur slutresultatet blir!
Tycker absolut man ska göra det man själv känner för och inte snegla på andras förväntningar.
Men det kan å andra sidan ibland vara lättare sagt än gjort känner jag av egen erfarenhet...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion