Forum > Demolåtar

mahan - FEEL THE PEAVEY AT TWOHUNDRED

<< < (3/5) > >>

Plinka:
Guran låter bra, och låten är ju skön och jazzig med lagom drag  :D Rätt nice med instrumentalt med, så det funkar!

mahan:

--- Citat från: Plinka skrivet 03.03.2014, 11:00:38 ---Guran låter bra, och låten är ju skön och jazzig med lagom drag  :D Rätt nice med instrumentalt med, så det funkar!

--- Slut citat ---
Tjou Plinka!
Kan väl bara buga o båkka o ta emot den positiva kommentaren...   TACK!

h.   johan

bjurte:
Googlade lite om Guran, fy farao va häfftigt.. Tänk att den gått mig totalt förbi ?? :o
1700:- hos Tysken amenvafn..?? :o Är det en leksak eller ??
Hur är den som gitarr?? Lättspelad,skön hals osv.??
Hur funkar den med dist ??
Det tune:ade ljudet, kommer det från magnetiska mickar eller är det pieso?
Frågorna hopar sig.. :D
Men allvarligt, 1700, det är ju nästan gratis, klart som fanken att man blir misstänksam.. :huh:
Nu börjar den däringa jobbiga G.A.S.en  infinna sig igen, jobbigt värre..   :lol:

Måste........ haaaaaa..... :wacko: :unsure: :)

Just du har ju en låt här oxo. :D Det låter kalajjs om guran, fast kanske inte riktigt min tekopp..

mahan:

--- Citat från: bjurte skrivet 03.03.2014, 15:18:04 ---Googlade lite om Guran, fy farao va häfftigt.. Tänk att den gått mig totalt förbi ?? :o
1700:- hos Tysken amenvafn..?? :o Är det en leksak eller ??
Hur är den som gitarr?? Lättspelad,skön hals osv.??
Hur funkar den med dist ??
Det tune:ade ljudet, kommer det från magnetiska mickar eller är det pieso?
Frågorna hopar sig.. :D
Men allvarligt, 1700, det är ju nästan gratis, klart som fanken att man blir misstänksam.. :huh:
Nu börjar den däringa jobbiga G.A.S.en  infinna sig igen, jobbigt värre..   :lol:

Måste........ haaaaaa..... :wacko: :unsure: :)

Just du har ju en låt här oxo. :D Det låter kalajjs om guran, fast kanske inte riktigt min tekopp..

--- Slut citat ---

Tjou Bjurte!
Du har så förskräckligt många frågor så jag svimmar :blink: :D
Den e så förmånlig att bästa svar får du genom att beställa en riktigt egen lite Peavey.
Sen ska du kolla in på Antares hemsidor på gitarravdelsningen där man kan utöka gitarrens softwara med en masssssa andra greijer
https://transactions.antarestech.com/atgconnect/GuitarProducts.aspx

Har en ny låt på gång med Peaveyn i huvudroll och den ligger mer på hårdrock avdelningen och smakbitar från den låten hittar du i min nya "bas-skola" :P
http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=36986.msg267403#msg267403

Visste ju inte ännu igår att jag skulle bli lärare i en bas-skola! :lol: :D

h.   johan

bjurte:
En fråga till Bara.. :P
Fördröjning ?? Blir det sådan (från att strängen slås ann tills det faktiska ljudet) ??

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion