Forum > Demolåtar
mahan - FEEL THE PEAVEY AT TWOHUNDRED
mahan:
--- Citat från: bjurte skrivet 03.03.2014, 17:33:27 ---En fråga till Bara.. :P
Fördröjning ?? Blir det sådan (från att strängen slås ann tills det faktiska ljudet) ??
--- Slut citat ---
Absolut ingen fördröjning (latency)
Sen kan man ju använda den som en helt vanlig gura och köra genom dens egna "riktiga" mickar.
tsmalmbe:
Latensen är ju i princip där men totalt ohörbar. Eller såhär: latensen i grejens inbyggda dsp-kretsar är mindre än den du får om du står 5 meter från din förstärkare och spelar.
tsmalmbe:
Om låten också: jag tycker trummorna sitter bättre i sammanhanget nu - tycker den dör akustiska är lite otight och soundmässigt dålig ännu - den sprätter på i samma område som sologitarren istället för att vara "backing guitar". Är det två spår - för den verkar flacka lite omkring i kanalerna också på ett myskovis.
Detaljer förstås, ifall detta var en demo för sologitarren skulle jag helt nekelt skära akustiska från 8kilo allting bort och dra ner i volymen. Helt enkelt skicka den bakåt på estraden och låta sologitarren vara huvudattraktion.
mixuz:
Hej Mahan!
--- Citera ---Sen ska du kolla in på Antares hemsidor på gitarravdelsningen där man kan utöka gitarrens softwara med en masssssa andra greijer
--- Slut citat ---
Nu förstår jag det låga priset. Det är en lansering av deras system för gitarrer...
Jag vill ha,ha ,ha... B)
Roffe H:
Fantastisk gitarr och jätteskönt lir. :)
/Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida