Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Close farewell
Henric:
Gillar! :rolleyes:
Snygg ljudbild, låter avslappnat med fint sväng - less is more!!!
Inget att klaga på varken ljud eller mix - däremot är där på något ställe nån sångton som är lite halvsur
Fint jobbat boys! :P
palm:
Hej hej!
Detta var snyggt. Lagom mycket gitarr och figurerna kommer på helt rätt ställe. Snyggt ljud på guran. Det är något med sången (inget att klaga på teknik eller liknande) men den är lite bumlig, eller hur jag skall säga. Är det för mkt reverb? Känns i mina högtalare som den ligger lite åt vänster, kanske stämmor som lurar mig.
Ett snyggt arr.
Bra jobbat!
/Palm
MacTS:
Jäkligt snyggt arr och ljud...men jag skulle ha lagt dit en bas också
Gurano:
--- Citat från: Plinka skrivet 22.02.2014, 00:37:08 ---Snyggt! Både arr, mix och sång låter bra, och det är en mysig stämning. Är man i rätt mood är den nog väldigt skön att pyssla till ;)
--- Slut citat ---
Tackar
--- Citat från: Eddi skrivet 22.02.2014, 02:20:02 ---Fantastiskt samspelt av er. Det är en sån här låt som ett samspelat band skulle släppa efter 10 år av framgångar och som fansen skulle älska - nu saknas dessvärre 10 år av fame så det blir ett bra expriment istället, men fantastiskt bra expriment måste jag säga.
--- Slut citat ---
Så e de - famen saknas. Tackar
--- Citat från: Henric skrivet 22.02.2014, 08:54:52 ---Gillar! :rolleyes:
Snygg ljudbild, låter avslappnat med fint sväng - less is more!!!
Inget att klaga på varken ljud eller mix - däremot är där på något ställe nån sångton som är lite halvsur
Fint jobbat boys! :P
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar - ska kolla upp det du nämner
--- Citat från: palm skrivet 22.02.2014, 10:31:51 ---Hej hej!
Detta var snyggt. Lagom mycket gitarr och figurerna kommer på helt rätt ställe. Snyggt ljud på guran. Det är något med sången (inget att klaga på teknik eller liknande) men den är lite bumlig, eller hur jag skall säga. Är det för mkt reverb? Känns i mina högtalare som den ligger lite åt vänster, kanske stämmor som lurar mig.
Ett snyggt arr.
Bra jobbat!
/Palm
--- Slut citat ---
Tackar - ska kolla upp lutningen
--- Citat från: MacTS skrivet 22.02.2014, 15:18:39 ---Jäkligt snyggt arr och ljud...men jag skulle ha lagt dit en bas också
--- Slut citat ---
Man tackar - men jag hoppar nog över basen denna gång
Tack alla för tankar och hjälp
/G
Marruschkka:
Mysigt det här var, lite laidback och kontemplativt B) :P
Det verkar som det går en epidemi av avslappnande cool musik här på kr nu, vilket är väldigt trevligt tycker jag.
Jättesnygga guror såklart..Astis röster är ljuvliga..men kanske lite dova..iaf i min lyssning..?
Härligt collab av er 2!
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida