Forum > Demolåtar

Gurano & Asti - Close farewell

(1/4) > >>

Gurano:
Här kommer en idé jag har haft, som nu Asti sjunger på!
Det är ett lugnt, lite meditativt stycke med bara trummor, gitarrer och sång.

Tankar och synpunkter mottages gärna.
/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/CloseFarewell.mp3[/mp3]

Marsall:
bluesdoftande softande harmonier ..Bra guraljud ..Men Astis sköna svepande sång e lite låg i min lyss ..Skönt soft!  :)

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 20.02.2014, 18:54:23 ---bluesdoftande softande harmonier ..Bra guraljud ..Men Astis sköna svepande sång e lite låg i min lyss ..Skönt soft!  :)

--- Slut citat ---
Tackar
Höjde sången lite och la på en till gura - kunde liksom inte låta bli :D
En gura är lite hög och ska sänkas ... utifall någon undrar.

Edit: har nu sänkt den guran lite i mixen :)

/G

Roffe H:
Verkligen soft och meditativt.  :wub: När jag lyssnar får jag en tanke att börja låten som ni gör och sedan lägga in olika instrument (bas mm.) efter hand och på så sätt bygga upp låten, men det är jag det.  :wacko:
/Roffe H

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 21.02.2014, 11:27:11 ---Verkligen soft och meditativt.  :wub: När jag lyssnar får jag en tanke att börja låten som ni gör och sedan lägga in olika instrument (bas mm.) efter hand och på så sätt bygga upp låten, men det är jag det.  :wacko:
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tackar!
Jag förstår vad du menar med en sådan uppbyggnad, men jag har inga sådan planer eftersom det skulle bli en helt annan typ av låt. Men jag har planer på att lägga mer gura på vissa partier - tror att Asti tycker som jag :D
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion