Forum > Demolåtar
Gurano & Asti - Close farewell
zzeb:
SKöna harmisar på sång och läckra gitarrer. Lite jazzigt trumspel och bluesig gitarr. Gillar de svepande orgelljuden (kan vara gitarr) som kommer och går.
Skulle kunna passa om basen kom med lite mer i matchen med lite markeringar tillsamans med trummor för att väcka lite mer liv i låten vid valda tillfällen.
Dividend:
Lugn skön ljudbild.
Fint spelat och ljud på gitarr(erna).
Asti passar bra in i arret.
För trist musik (i mitt tycke), men en bra låt harmoniskt och sångmelodiskt!
Gurano:
--- Citat från: zzeb skrivet 21.02.2014, 20:35:51 ---SKöna harmisar på sång och läckra gitarrer. Lite jazzigt trumspel och bluesig gitarr. Gillar de svepande orgelljuden (kan vara gitarr) som kommer och går.
Skulle kunna passa om basen kom med lite mer i matchen med lite markeringar tillsamans med trummor för att väcka lite mer liv i låten vid valda tillfällen.
--- Slut citat ---
Tackar kul att du gillar. Jo det är gura du hör - finns ingen orgel ... allt är trumma, guror och sång - finns heller ingen bas i låten. Vill helst hålla den utan bas.
--- Citat från: Dividend skrivet 21.02.2014, 21:05:05 ---Lugn skön ljudbild.
Fint spelat och ljud på gitarr(erna).
Asti passar bra in i arret.
För trist musik (i mitt tycke), men en bra låt harmoniskt och sångmelodiskt!
--- Slut citat ---
Tackar - kul att du gillar .. åtminstone delvis. Synd att du tycker den på det stora hela är trist, men det kan ju inte passa alla - hur skulle det se ut :D
/G
Plinka:
Snyggt! Både arr, mix och sång låter bra, och det är en mysig stämning. Är man i rätt mood är den nog väldigt skön att pyssla till ;)
Eddi:
Fantastiskt samspelt av er. Det är en sån här låt som ett samspelat band skulle släppa efter 10 år av framgångar och som fansen skulle älska - nu saknas dessvärre 10 år av fame så det blir ett bra expriment istället, men fantastiskt bra expriment måste jag säga.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida