Forum > Färdiga produktioner

Dividend - London Dawn(Their finest hour)

<< < (2/7) > >>

Harmonica mike:
Hej Per.
Fy sjutton vad vackert,jag är nästan mållös..På något sätt känner jag igen de olika teman från dina andra låtar utan att vara likadana..Jag kan höra ett klart Dividend flöde i din musik,helt opåverkat av den stora klassiska floran.Det är det som skiljer en kompositör(shit det kom in en flöjt vid 3.06,grymt vackert..snälla utveckla lite där..så att inte låten slutar så abrupt)av rang från en annan.
Håller med om att din musik är i särklass,fulla av oväntade vändningar.Hur snyggt som helst syr du ihop alla delar - Fantastiskt helt enkelt!!

Världen behöver din musik Per,hoppas du förstår det.Måste säga det igen, flöjten på slutet är ohyggligt bra,nackhåren reste sig - och det händer inte ofta.

Tack för att man får leva och uppleva detta.Nu skall du inte bli mallig,utan förstå att det är precis som jag säger - alldeles underbart och hänförande.

Mvh
Micael

Dividend:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 08.08.2007, 14:59:27 ---Hej Per.
Fy sjutton vad vackert,jag är nästan mållös..På något sätt känner jag igen de olika teman från dina andra låtar utan att vara likadana..

--- Slut citat ---
Låter det kinesiskt fortfarande?? Bara undrar alltså, hör inte det själv. Det är ingrott i min pannlob ;)

--- Citera ---Jag kan höra ett klart Dividend flöde i din musik,helt opåverkat av den stora klassiska floran.Det är det som skiljer en kompositör(shit det kom in en flöjt vid 3.06,grymt vackert..snälla utveckla lite där..så att inte låten slutar så abrupt)av rang från en annan.
Håller med om att din musik är i särklass,fulla av oväntade vändningar.Hur snyggt som helst syr du ihop alla delar - Fantastiskt helt enkelt!!

--- Slut citat ---

Tackar.

--- Citera ---
Världen behöver din musik Per,hoppas du förstår det.Måste säga det igen, flöjten på slutet är ohyggligt bra,nackhåren reste sig - och det händer inte ofta.

Tack för att man får leva och uppleva detta.Nu skall du inte bli mallig,utan förstå att det är precis som jag säger - alldeles underbart och hänförande.

--- Citera ---

Njä, jag har bara lätt för att hitta melodier som funkar, om 10 år kanske jag skriver riktigt bra klassiska stycken... Lite antimallighet här :D

Ha det Micael!

/Per
--- Slut citat ---

--- Slut citat ---

equality:
Kul att du flörtar med fäbostintorna!  ;) Nämen allvarligt, jag är helimpad av din produktivitet och tycker att du utvecklas hela tiden. Slutpartiet med violinen är ju helt underbart. Ljudkvaliteten är sanslös bra. EWQLSO Gold?

Fredrik Karlsson:
Vackert!

MEN jag hör ingen flöjt vid 3:06???

Att du inte försöker få en riktig symfoniorkester att spela dina verk (de hade säkert varit intresserade om du bara hittar rätt person)?

Tokai:
Nu tänker jag göra dig glad:  :D
Fin, stämningsful musik. Märks att att du har kunskap i klassisk orkestrering, tror jag (inte så bra på det).
Saknar en klassiskt skolad operasångerska.
Nu tänker jag göra dig sur: :(
Ja, du lär ju inte bli nån Beethoven precis.
Mao kompostionen är mild sagt medioker. Visst är det vackert och tjusigt, men det finns inget spännande i det.

Sött och surt är ju vad kinesisk matlagning går ut på, så kritiken är väl ok?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion