Forum > Färdiga produktioner
Dividend - London Dawn(Their finest hour)
Dividend:
LÅTNAMN: London Dawn (Their Finest Hour)
ARTIST/GRUPP: Per-Erik Rosqvist
GENRE: Pampig musik
LÅTLÄNGD: 3:30
KOMPOSITÖR: Per-Erik Rosqvist
PRODUCENT: Per-Erik Rosqvist
EV. MEDVERKANDE: Churchill
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Ny avslutande (mer eller mindre version).. Nu orkar jag inte med den här mer :D
-----
Nynyny version, mestadels färdigställd igårkväll..
-----
NY VERSION! I dessa marschtider, och semestertider. Tyckte jag det var dags att finalmixa en gammal brittisk marsch, vars förra mix var lite fyllemässig. :)
Giv gärna mixråd och andra infall :)
och tack på förhand! :)
Light Head:
Vet inte vad jag skall säga, jo egentligen...
Om jag sitter å jobbar framför datorn och dina stycken spelas i bakgrunden, kanske speciellt detta, så känns det som om det är en inspelning från Operan här i Göteborg.
Inom denna musikgenre så regerar du totalt både här på KR och på Studio!
1up:
Utan körer blir bra. Låter moget och vackert det här stycket. Lite "svalt" på något vis.
Emulator:
Allt skitbra förutom trummorna i början, som ligger lite högt...kanske ta bort de mest "vanlig-virvel-liknande" trumman.
annars mycket bra, jag ser gärna mer av denna anglosaxiska fäbodsflörtande dividend :)
Dividend:
--- Citat från: Emulator skrivet 07.08.2007, 17:31:00 ---Allt skitbra förutom trummorna i början, som ligger lite högt...kanske ta bort de mest "vanlig-virvel-liknande" trumman.
annars mycket bra, jag ser gärna mer av denna anglosaxiska fäbodsflörtande dividend :)
--- Slut citat ---
Jaså, det gör du? Vi får väl se.... :lol: På tal om körer så måste jag nästan prova det OM jag kan tillföra något extra med det...
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida