Forum > Färdiga produktioner
mahan - WASTE OF TIME
Gurano:
Bra ljud å mix - dock inte riktigt min genre - med en slags balladrock. Den skulle vinna på att öka i tempo tror jag. Övergångarna kan nog göras lite bättre. Eddi var inne på att de stannar upp lite och jag håller nog med,
/Gurano
djonas:
Hej Mahan!
Skön låt, härligt skrovlig röst som passar bra. :)
Får amerikanska 70-tals vibbar av detta, LA eller nåt. =)
Håller med tidigare inlägg om tempot, kunde skruvats upp något, tror låten hade tjänat på det.
Gött jobbat, Rock On!
Mvh / djonas
Asti:
Jättesnyggt det här! Skitläckra gitarrer, även om en av dom (något till vänster) kanske
kunde sänkas lite grann... Basen kunde å andra sidan höjas ett litet snäpp.
Bra sång och snygga stämmor. Mycket fin ljudbild du får till - imponerad.
Låten som sådan är lite laidback och avkopplande, men kanske inget som sticker ut direkt.
Antar att du har en hyfsad studio eftersom du får till ett så proffsigt sound....
/Asti
Marsall:
Jodå snygg ljudbild o bra framfört :)..håller väl också med om tempot som nämnst"...Skulle själv också vilja vrida denmer åt Bon Jovi hållet" :o så den blir lite rockigare för det är den absolut värd.. ;)
Waste of time (..skulle jag vilja ha haft mer köraktig fetare i reffen).. och då i samma veva ösa på lite mer med trummorna /slamra på ... Det var bara en tanke till tips om man vill rocka till den lite mer.. Rock on"
Plinka:
SNYGGT!
Jag har inget behov av högre tempo, dock kan man säkert få till det där harmoniflödet ändå. Och håller med Marsall som alltid har någon bra utvecklingsidé i rockärmen, om att den kunde må bra av lite feta körer som fyller i på refen. Din sång, mix och produktion är ju annars supersnygg!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida