Oj överaskande version på den här - men jag gillar't. Haren har full koll tycker jag och slutet känns mer motiverat här. 
Ja fn.. man måste ju testa sånt här oxo..

Bra bra sjunget.
Musiken säger mig inte så värst mycket. HAr ingen användbar critique att komma med.,
Tack ialla fall..

Sången låter lite påklistrad, annat rum/fel eq/fel effekter. O låter även lite konstigt eq'ad.
Mixen är bred, lite för bred, blir nästan vimsig när man lyssnar o då är det högtalare.
Kan i övrigt inte ge så mkt kritik på låten i sig då det inte är min genre riktigt, lite intetsägande kanske?
Annars inga fel! 
Jo kanske att sången är en uns vass, men annars är jag nöjd med den, ska kolla om jag hittar något LP-filter som funkar över hela sångpaketet..
två mil från min hemtrakt
men tycker det låter bra
T
He-he ! Inte mina vanliga jaktmarker heller !!
Men ibland kan det vara gott med annat än Brunsås och Potäter..

Skitbra!
Sången måste ju såklart upp och slipa av synthen lite.
Skulle vilja ha nåt riktigt vågat slapdelay på sången för att gå hela vägen mot 80-talet...för denna känns ju verkligen klockren i det landet.
Bra sång och jäkligt bra produktion!
Danke, ska ta en sista slip på sången, då blir det nog lite mer Dly. oxo..
Läckert! Kommersiell potential helt klart, schlagerfestival, sommarplåga, grammisvinnare whatever. Trodde iofs du var elgurehero och inte synt-hare. Baktakten till a capella delen kunde fått dansgolvet att braka om det varit längre. Gratulerar till goda insatser från alla inblandade och slutet limmar bättre nu dessutom.
He-he som sagt, jag vill doppa fingrarna i alla skålar..

Tack..
Låter alldeles utmärkt men upp med sången! .. och ja kanske har tigersoul rätt i att sången inte riktigt är i samma rum.
/Gurano
Som sagt en sista sångputs blire väl !!
Låten som sådan är inget jag fastnar för, men produktion/mix är ju lysande!
Jättefin sång dessutom av Lena!
Lycka till i schlagerfestivalen! 
/Asti
Kom igen nurå Asti, putsa dojjorna och ta en svängom...

Här var det glättigt med catchiga synthslingor och allt -bara ett gäng hysterikst hoppande dansare i lollipopklänningar som saknas(eller hoppande duracell-HARE kanske) 
Produktionen låter bra, och bra sånginsats, Girlys röst passar ju kanon till sånt här med
Det är bara ngt med rösten, ska nog eq:as lite mer naturligt ändå, ta ner de högre frekvenserna liiite, och lyft fram lite mer undertoner så det inte blir lika vasst och telefonigt.
Som sagt, en liten-liten puts till blir det väl!!
Förstår mkt. väl att detta inte är KR:s favvo genre, men tycker ändå att det var skitsköjj att få göra något sånt här,
och då med en så professionell sångerska som Lena, det blir som på riktigt då...

Nästa allster blir nog någon tyngre grejj.. Tyvärr bara, så känner jag mig ganska uttömd/bränd just nu..
Det står helt still i skaparhjärnan, men inom kort hoppas jag få hem min efterlängtade Gitarr-Bas och då vore det väl själva fn.. om inte några nya harmonier dyker upp..