Forum > Färdiga produktioner
Bjurte & Lena - Moving On
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 03.01.2014, 11:53:13 ---Gillar inte det "konstiga" slutet. Hellre "slutkläm" med samtliga instrument.
--- Slut citat ---
Instämmer. Nuvarande slut är för barnsligt upplever jag. Du som musiker och mixpro borde göra slutet som Asti föreslår.
tigersoul:
Riktigt schyst!! Kan inte tillföra mkt från vad som redan sagts där jag håller med till 100% i det mesta. Kanske kan gurorna vara en aning mer aggro i, särskilt i sektionen där det bara är gitarrer så känns det som att de kunde vara lite mer riv, men det är verkligen smådetaljer!
Möjligen är det lite fattigt på bas? eller är det bara jag? bara en gnutta!
Schyst sång från Lena f.ö som låter klart utvecklad sedan jag hörde dig här senast Lena, skitbra!
Den stora kritiken: slutet. Drog någon säkringen? Gick katten över tangentbordet? nä där får ni fixa till det ;)
bjurte:
Mer Körfix samt dödat ett antal 'knäppar' :blink:
Måste rusa 'Feedback' när jag kommer hem lovar...
Emulator:
Gött ös.
jag upplever det hela som lite för komprimerat, kanske framförallt sången. Virveln kunde må bra av lite vintagewarmer eller tapesaturation kanske för att inte vara så pjaffffft-ig.
Sången låte rmestadels bra, men kan övas några vndor tror jag, det vore snyggt om stavelserna levereras mer spot on i takt så att säga, det släpar lite här och var, och attityden i sången vinglar till då. Men i öveerlag bra sång.
my 2 cents
Plinka:
Ösig och sjyst rockig låt! Snyggt jobb från er båda :D Behöver inte tillägga mer, ni har redan fått uppslag på utvecklingsidéer ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida