Forum > Färdiga produktioner

Bjurte & Lena - Moving On

<< < (2/8) > >>

MaxB:
Härligt samarbete! I introt hör jag att ett drivet munspel eller saxofon både skulle passa och få plats.
Körstämmorna som är långt ut på sidorna är för höga i volym, det har redan sagts och jag håller med.
En riktigt trygg och stabil och go låt!

Andra halvan av solot borde vara ösigare och upp i volym.

Efter solot borde Lena sjunga med enbart trummor som komp lite längre innan alla instrument sen kommer in och lyfter låten igen. Törs jag föreslå en tonartshöjning efter Lena-trummor-delen... (det har fungerat förr!)

bjurte:
Lite Körjobb fixat, samt höjt solot, feedbackar er alla senare, nu ere Bingen.. TRÖTT !! -_- 

Marsall:
Skön rockrökare :D.. med finfin sång o lir o ljudbild :)...MEN saknar refränger som tjatas på lite ala Roxette typ... Vid 2.10 skulle jag kört iaf 2 vändor med trummorna som dom kör nu o SEN kört MINST 2 vändor med hela reffen med sång på det  ...Alltså jag.. :).. Keep rockin"

Gurano:
Får Roxette-känsla. Låter bra men det finns knäppar igenom hela låten lite här och där som stör min lyssning - går de att få bort (möjligen ligger de i sångspåren?). Sänk kören lite i vänster öra, tycker jag. Annars en skön dänga.

/Gurano

Asti:
Snygga gitarrer och jättefin sång! Bra mix, men håller med om kören till vänster.
Den är lite för stark och nära. Lite för mycket reverb på leadsången.
Upp med sologitarren! Kunde varit lite mer tyngd/djup i basen.
Gillar inte det "konstiga" slutet. Hellre "slutkläm" med samtliga instrument.
Låten som sådan saknar riktig hook för att fastna hos mig.
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion