Forum > Färdiga produktioner
Wothering Thoughts slutlig version Eddi/MaxB/HassFX
Plinka:
Gott driv i denna låten :D
Har inte hört den tidigare verren i denna tråden, men vill minnas att detta låter mycket bättre än under Mix Challenge iaf ;)
Snyggt jobbat!
MaxB:
Gillar!
...men "you excited me" skulle det vara "you made me excited" - och därmed utan rim? :unsure:
cykeln:
Jajemen Bra!
Snygg akgtr och snyggt spel
Bra och enkelt meloditema (ref) fastnar! Da-da-da-da-DA!
Skulle vilja ha upp sången en gnutta - ligger lite bakom instrumenten istället för framför
Eddi:
--- Citat från: HasseFX skrivet 04.01.2014, 13:33:01 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 03.01.2014, 22:59:18 ---Ny version upplagd. Efter renovering och omsjungning och ett som annat så tror jag att låten blev lite mer presentabel? Tyck till vet jag :D
--- Slut citat ---
Väldigt bra jobbat Eddi,! Låten är värd allt slit! :) Nu sitter sång och stämma som den ska!
--- Slut citat ---
Tjusig 12:a där Hasse (6:a ja jag vet) och jag tror du gjorde nåt med trummorna också. Bra mix blev det i alla fall jag har bara förstärkt lite cello stråkar och flöjt egentligen. Bra jobbat jag tycker den blev riktigt bra den här :D
--- Citat från: Plinka skrivet 04.01.2014, 13:41:49 ---Gott driv i denna låten :D
Har inte hört den tidigare verren i denna tråden, men vill minnas att detta låter mycket bättre än under Mix Challenge iaf ;)
Snyggt jobbat!
--- Slut citat ---
Ja det blev bättre tycker jag med - jag sjöng om leaden och har saxat en hel del i Maxens kör. Tack för tyck Plinka :D
--- Citat från: MaxB skrivet 04.01.2014, 14:18:16 ---Gillar!
...men "you excited me" skulle det vara "you made me excited" - och därmed utan rim? :unsure:
--- Slut citat ---
Jo du sjung ju så men jag har kastat om. Tänk så här "du gjorde mig intresserad" vs "du intresserade mig" jag tror man kan säga så även på engelska. I alla fall snyggt jobbat med både kör och guror :D
--- Citat från: cykeln skrivet 04.01.2014, 17:43:32 ---Jajemen Bra!
Snygg akgtr och snyggt spel
Bra och enkelt meloditema (ref) fastnar! Da-da-da-da-DA!
Skulle vilja ha upp sången en gnutta - ligger lite bakom instrumenten istället för framför
--- Slut citat ---
Mmmm jag tror jag håller med - får se. Tack för tyck Biken :D
pxm:
Riktigt bra och häftigt spel på gurorna.... :wub:
Sången sitter riktigt bra och allt är snortajt.
Mixen sitter också..
Ni imponerar !!!! :)
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida