Forum > Färdiga produktioner

Wothering Thoughts slutlig version Eddi/MaxB/HassFX

<< < (2/6) > >>

Eddi:
Nä det blev inte bra det där tar bort den så länge

tigersoul:

--- Citat från: Eddi skrivet 02.01.2014, 16:54:48 ---Nä det blev inte bra det där tar bort den så länge

--- Slut citat ---

Fram med putsduken, o hjälper inte det får man ta fram hyveln ;)

Emulator:
Dynamit brukar funka.

Ett tips är att spara hela projektet som en ver2 eller vad det nu kan vara, och yxa och ändra med den stora penseln. Vitsen med det är kanske inte att htta så mycket nytt, men man inser snabbt vad man saknar när man slänger bort saker :)

Eddi:

--- Citat från: tigersoul skrivet 02.01.2014, 16:57:37 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 02.01.2014, 16:54:48 ---Nä det blev inte bra det där tar bort den så länge

--- Slut citat ---

Fram med putsduken, o hjälper inte det får man ta fram hyveln ;)

--- Slut citat ---
Jepp här har det fixats - omsjungning och synkning och effektivisering och det ena med det fjärde. Tack för tyck Tiger :D

--- Citat från: Emulator skrivet 03.01.2014, 18:03:09 ---Dynamit brukar funka.

Ett tips är att spara hela projektet som en ver2 eller vad det nu kan vara, och yxa och ändra med den stora penseln. Vitsen med det är kanske inte att htta så mycket nytt, men man inser snabbt vad man saknar när man slänger bort saker :)

--- Slut citat ---
Det stora problemet med det här projektet har varit minnet på macen som släckt ut projektet totalt nånstans i mitten - ändå är det inte 82 spår direkt men Macen har någon slags begränsning vid 357 Gb - nåja nu fixat utan dynamit. Tack för tyck Emu :D

Ny version upplagd. Efter renovering och omsjungning och ett som annat så tror jag att låten blev lite mer presentabel? Tyck till vet jag  :D

HasseFX:

--- Citat från: Eddi skrivet 03.01.2014, 22:59:18 ---Ny version upplagd. Efter renovering och omsjungning och ett som annat så tror jag att låten blev lite mer presentabel? Tyck till vet jag  :D

--- Slut citat ---

Väldigt bra jobbat Eddi,! Låten är värd allt slit! :) Nu sitter sång och stämma som den ska!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion