Forum > Färdiga produktioner

Asti & cpg - Vill inte vara där nu (klar)

<< < (3/8) > >>

Asti:

--- Citat från: Marsall skrivet 06.12.2013, 21:29:26 ---Alla gitarrerna va goa Asti! ;) xtra skön va den återkommande instrumentalguran det du nämnde den som vandrar upp o ner..Lovely"

Angående reffsångstesta typ: ..vill inte vara..(Gå upp" på tonen och kanske hålla ut ton? ) ej skrik :D .=.där nuuuu...  Lek lite ha kul.. testa  :D  Rock on"

--- Slut citat ---
Jag har ju en lite annan variant på sista vändan av titeln i slutet där jag håller ut på "nu",
men som du säger - man kunde gått upp vid "inte vara" i stället för ned och slutat i ett högre tonläge på "nu"....
Men då vet jag inte om jag klarat att sjunga andrastämman.  :rolleyes:
Tack för ditt intresse i låten!
/Asti

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 06.12.2013, 23:21:04 ---Mysigt!
Jag tror CPG haft en hel del inflytande vid skapandet av låten. Ni gör bra grejer ihop.

--- Slut citat ---
Ja, han brukar vilja ha lite poppigare tongångar! Vi brukar ha lätt för att komma överens!  :)
Roligt att du gillar våra låtar! Ska hälsa honom det.
Tack för din kommentar!
/Asti

Markus Broberg:
Riktigt mysig! :wub:
Bra skit.

Eddi:
Precis lagom längd på den här hat-låten vem vill vara där? NOBODY

Intressant att du fått med CPG på en svensk produktion men som sagt han kanske stod för delayet (witch is good BTW). Det finns en aggression i arret som jag gillar samtidigt som den spröda violinen kontrasterar fantastiskt bra och minner om tider som flytt - blott minnen återstår men i rosa skimmer.
Jag vill inte ändra på något möjligen en sekunds tystnad i början....
Schnyggt :D

Rattlesnake:
Bra låt, fin dynamik du har fått till med stråkarna i sticket och gitarrlåt i övrigt. Tycker reverb-ekot passar, skulle bara önska att det vore lite mindre av det. Allt annat låter bra: bas, trummor och gitarr limmar förträffligt, och sången är jättebra. Nästan radiofärdigt mao.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion