Forum > Demolåtar

Gone with the wind (jazzstandard) 8/1

<< < (6/8) > >>

spacetrucker:
Har lyssnat på denna några gånger nu och ber om ursäkt att jag inte kommenterat... det är bara det att jag har svårt att kommentera jazz av nån orsak. Känns lite platt att bara säga att "det låter bra". Men det gör det ju, låter bra. Engelskan låter också rätt bra... utom ordet "just" som behöver ett "d" i början och ett "u" som skall uttalas lite mer som "a"... "djast" alltså... där ser du vad jag vet om jazz  :lol:

// Space

tigersoul:
http://www.genuinesoundware.com/?a=showproduct&b=24

Där finns info om vb3, observera audio demon under screenshoten :P

BF4 fick jag inte o funka vet jag när jag gick över till mac, det fanns bara någon gammal version som var innan intel tiden.

Wernborg:

--- Citat från: equality skrivet 24.11.2013, 15:35:39 ---Bra! Skulle förgylla vilken mogendans som helst. Du sjunger allt bättre också, lite avis på det. Kapellmästaren i vårt firmaband vill alltid spela gamla jazzstandards och denna kanske vore nåt. Snygga solon. Bra ljud i orgeln är det Natives B4? Trummisen kanske väl ivrig emellanåt annars fläckfritt i alla parametrar.

--- Slut citat ---
Tackar! Mogendans kan man är mogen för nu ja. Trummisen fick kicken. Nu lirar Hagis på senaste versionen.

--- Citat från: tigersoul skrivet 24.11.2013, 18:56:22 ---
--- Citat från: equality skrivet 24.11.2013, 15:35:39 ---Bra! Skulle förgylla vilken mogendans som helst. Du sjunger allt bättre också, lite avis på det. Kapellmästaren i vårt firmaband vill alltid spela gamla jazzstandards och denna kanske vore nåt. Snygga solon. Bra ljud i orgeln är det Natives B4? Trummisen kanske väl ivrig emellanåt annars fläckfritt i alla parametrar.

--- Slut citat ---
Kör ni på gamla b4'an fortf? har inte den gått ur tiden :P tror jag har vb3 istället som "påstås" vara ännu bättre (bör nog tas med en nypa salt) men den är billig!

--- Slut citat ---
Installerade en version jag "hittade" av B4 för länge sedan, men visst skulle den hålla idag.

--- Citat från: spacetrucker skrivet 25.11.2013, 09:49:52 ---Har lyssnat på denna några gånger nu och ber om ursäkt att jag inte kommenterat... det är bara det att jag har svårt att kommentera jazz av nån orsak. Känns lite platt att bara säga att "det låter bra". Men det gör det ju, låter bra. Engelskan låter också rätt bra... utom ordet "just" som behöver ett "d" i början och ett "u" som skall uttalas lite mer som "a"... "djast" alltså... där ser du vad jag vet om jazz  :lol:
// Space

--- Slut citat ---
Ska tänka på djust nästa gång. Tackar.

--- Citat från: tigersoul skrivet 25.11.2013, 19:04:09 ---http://www.genuinesoundware.com/?a=showproduct&b=24

Där finns info om vb3, observera audio demon under screenshoten :P

BF4 fick jag inte o funka vet jag när jag gick över till mac, det fanns bara någon gammal version som var innan intel tiden.

--- Slut citat ---
Tack.

Ny version med Hagis på trummor i första inlägget. Kass på att mixa riktiga trummor, men kanske blev det rätt ok ändå.
Vad tycker ni? Vad kan göras bättre?

Girly:
Oj, det här blev andra jazzlåten på raken för kvällen...är det den nya trenden på KR?
Nåväl...mina herrar...även om jazz inte är min grej så är det här bara så himla proffsigt och snyggt gjort.
Bra sång och den där trummisen, han kan han  ;)  :)
/Girly

equality:
Ha, jag hörde en liten miss!  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion