Forum > Färdiga produktioner
Plinka/Jocke/RoffeH/Kacka/Tanja: Pleiones Song -Dancing Stars
MaxB:
Vilken härlig blandning, sammet och kevlar!
Plinka:
Bjurte: Oki vi ska försöka navigera bort från betlehemsstjärnan...verkar lurigt där, man kanske fastnar i ett svart hål?! :o
MaxB: Jepp, tror jag tar patent på det, kan ju göra galaklänningar till nyårsfester på månen och sånt ;)
equality:
Svag för starka melodier, snygga stämmor och själfullhet i låtar. Denna har allt detta. Tror ändå den skulle vinna på att kortas något. Ger mig annars samma värme som en fin jullåt. Framförande och mix är super, tycker jag.
Jocke:
--- Citat från: Plinka skrivet 08.11.2013, 23:19:20 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 08.11.2013, 16:57:15 ---Passar väl på att ge lite livstecken ifrån mig och måste säga att jag är helt helt tagen av hur Plinka snickrat ihop det här - så snyggt! :) Är förundrad över hur mycket det går att göra med en liten visa! :)
--- Slut citat ---
Trevligt att få ett livstecken från dig kamrat :P
Tack, skönt att du och Roffe godkände hela utsvävningen, och stort tack för att du ställt upp med filer och midispår! Dina gitarrfiler och solot var guld!! :wub:
--- Slut citat ---
Det är jättekul att få höra hur du lyckats vända till detta lilla lekfulla stycke till en helt annan låt! :) Klart du ska ha alla filer du behöver för det! :) Vore trevligt med en SC-länk sedan! :)
Det är lite öken med inspiration och motivation för musiken just nu men är rätt säker på att det snart blir flow igen och då kommer ni att tröttna på mig snabbt - så passa på att njuta av lugnet nu! :lol:
--- Citat från: bjurte skrivet 10.11.2013, 17:58:43 ---...
Grabbarna fixar till det ganska okey dom oxo..
...
--- Slut citat ---
Hrmm... tack - eller nått! :rolleyes: :lol:
Plinka:
--- Citat från: equality skrivet 12.11.2013, 00:56:33 ---Svag för starka melodier, snygga stämmor och själfullhet i låtar. Denna har allt detta. Tror ändå den skulle vinna på att kortas något. Ger mig annars samma värme som en fin jullåt. Framförande och mix är super, tycker jag.
--- Slut citat ---
Tack för din fina kommentar! :D Ja, lite som en jullåt, eller hur?
Jovisst, kanske är i längsta laget...men med sina olika partier så vill jag inte plocka bort något, den får allt vara så här...orkar man inte lyssna så får man väl stänga av, hihi ^_^
--- Citat från: Jocke skrivet 13.11.2013, 01:40:50 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 08.11.2013, 23:19:20 ---
--- Citat från: Jocke skrivet 08.11.2013, 16:57:15 ---Passar väl på att ge lite livstecken ifrån mig och måste säga att jag är helt helt tagen av hur Plinka snickrat ihop det här - så snyggt! :) Är förundrad över hur mycket det går att göra med en liten visa! :)
--- Slut citat ---
Trevligt att få ett livstecken från dig kamrat :P
Tack, skönt att du och Roffe godkände hela utsvävningen, och stort tack för att du ställt upp med filer och midispår! Dina gitarrfiler och solot var guld!! :wub:
--- Slut citat ---
Det är jättekul att få höra hur du lyckats vända till detta lilla lekfulla stycke till en helt annan låt! :) Klart du ska ha alla filer du behöver för det! :) Vore trevligt med en SC-länk sedan! :)
Det är lite öken med inspiration och motivation för musiken just nu men är rätt säker på att det snart blir flow igen och då kommer ni att tröttna på mig snabbt - så passa på att njuta av lugnet nu! :lol:
--- Slut citat ---
Yes, SC-länk kommer, tänkte just fråga herrarna om det var ok att publicera där ;)
Vi passar på att njuta av lugnet tills du öser på igen, haha :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida