Forum > Färdiga produktioner
Plinka/Jocke/RoffeH/Kacka/Tanja: Pleiones Song -Dancing Stars
pxm:
Låter riktigt proffsigt !!!!
mvh
Plinka:
--- Citat från: MaxB skrivet 07.11.2013, 15:16:14 ---Mysigt. Gillar att ni tagit med blinka lilla stjärnan-teasern på slutet.
Bjällrorna i delen där det står paus gillar jag också.
--- Slut citat ---
:D Ja, visst är han underbar på saxen, Roffe när han får till blinka lilla... så snyggt och svängigt :wub:
Var ju bara tvungen att få med den vackra delen!
Och Jockes bjällror är ljuvliga, ger mig julkänslor :wub:
--- Citat från: Jocke skrivet 08.11.2013, 16:57:15 ---Passar väl på att ge lite livstecken ifrån mig och måste säga att jag är helt helt tagen av hur Plinka snickrat ihop det här - så snyggt! :) Är förundrad över hur mycket det går att göra med en liten visa! :)
--- Slut citat ---
Trevligt att få ett livstecken från dig kamrat :P
Tack, skönt att du och Roffe godkände hela utsvävningen, och stort tack för att du ställt upp med filer och midispår! Dina gitarrfiler och solot var guld!! :wub:
--- Citat från: Dividend skrivet 08.11.2013, 17:15:43 ---Håller med Jocke! Snyggt snyggt!
Du är en stor tillgång till forumet! (Liksom de övriga kvinnliga medverkande medlemmarna) Men kanske du mest av allt :) (Pga låtsnickreri och att du mixar bättre än mig :D )
--- Slut citat ---
Oj, man tackar :wub: Men inte mixar jag bättre än dig :blink:
--- Citat från: Roffe H skrivet 08.11.2013, 18:24:17 ---Vilket härligt tema, stjärnorna. Sången, stämmorna och kören... allt är fantastiskt välgjort (är särskilt förtjust i understämman). Välbalanserat och bra mixat, passande text. :D
Hade aldrig trott att "vår låt" skulle kunna utvecklas så här. :o Fantastiskt roligt.
/Roffe H
--- Slut citat ---
Tack Roffe, och framför allt tack för att jag fått använda eran låt och dina vackra saxofonslingor, vilken inspiration :wub: Kul att du nämner understämman, grunnade idag på om den borde lyftas fram mer i mixen, fick för mig att jag bara hörde överstämman plötsligt, men om du säger att mixen är välbalanserad så kanske det duger så här :unsure:
--- Citat från: pxm skrivet 08.11.2013, 18:31:21 ---Låter riktigt proffsigt !!!!
mvh
--- Slut citat ---
Tackar! :D
----------
Kan tillägga att körtjejerna var glada att få sjunga med på denna, och hade en riktig guldkväll i studion, med massor av yogitea och mys :D
Asti:
Jättefina körstämmor! Gillar att ni får dom så sammetslena och behagliga.
Fin symbios mellan Roffes sköna saxspel och era stämmor. Bra arr och mix.
/Asti t.f. Stjärntydare
Plinka:
--- Citat från: Asti skrivet 09.11.2013, 16:37:08 ---Jättefina körstämmor! Gillar att ni får dom så sammetslena och behagliga.
Fin symbios mellan Roffes sköna saxspel och era stämmor. Bra arr och mix.
/Asti t.f. Stjärntydare
--- Slut citat ---
Tackar, ja sax och kör funkar bra ihop, håller med!
Ja, denna kör-trio är 95% sammet, men förstärkt med en gnutta kevlar, för att tåla såväl turer uti rymden, som livets prövningar :D
Plinka t.f. textilarbetare
bjurte:
Mot Evigheten - och vidare...
Snyggt körande. :)
Grabbarna fixar till det ganska okey dom oxo..
Akta er bara så ni inte hamnar för nära Carolas Betlehems-stjärna. ;)
Galaxer i mina Braxer.. :D
Mr Skywaker /T.f. Starwars ambasadör.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida