Forum > Färdiga produktioner
Plinka/Jocke/RoffeH/Kacka/Tanja: Pleiones Song -Dancing Stars
Marruschkka:
Så oerhört trallvänligt och vackert som attans med alla sköna körslingor, man invaggas i en mysig stämning som till jul. Härligt med sax och bjällror oxå, mums!
Just det, den här borde vara med på kr:s Jul-album, tycker den passar in där :wub:
/Marre
spacetrucker:
Plinka lilla stjärna :lol:
Avstressningsmusik detta.. sköna stämmor. Gillade klockspelet i mitten.
Tummen upp för denna :D
// Space
Plinka:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 13.11.2013, 12:03:11 ---Så oerhört trallvänligt och vackert som attans med alla sköna körslingor, man invaggas i en mysig stämning som till jul. Härligt med sax och bjällror oxå, mums!
Just det, den här borde vara med på kr:s Jul-album, tycker den passar in där :wub:
/Marre
--- Slut citat ---
Tack vännen! Sax o bjällror e mums jag vet! Ja, den skulle nog passa på ett sätt, har tänkt tanken :D fast ingen kommer ju fatta vad texten har med jul att göra! :lol:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 13.11.2013, 20:22:59 ---Plinka lilla stjärna :lol:
Avstressningsmusik detta.. sköna stämmor. Gillade klockspelet i mitten.
Tummen upp för denna :D
// Space
--- Slut citat ---
Tack Space, är det skön avstressningsmusik är det toppen! :D Då är jag nöjd, och svarar för herrarna med!
Från Plinka lilla stjärna :rolleyes:
Gurano:
Trevlig liten julevisa. Låter bra hos mig :)
/G
Plinka:
--- Citat från: Gurano skrivet 14.11.2013, 01:00:00 ---Trevlig liten julevisa. Låter bra hos mig :)
/G
--- Slut citat ---
Tack för lyss ;)
Känns som att den är klar då, så flyttar till färdiga :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida