Forum > Färdiga produktioner

Plinka/Jocke/RoffeH/Kacka/Tanja: Pleiones Song -Dancing Stars

<< < (4/5) > >>

Marruschkka:
Så oerhört trallvänligt och vackert som attans med alla sköna körslingor, man invaggas i en mysig stämning som till jul. Härligt med sax och bjällror oxå, mums!
Just det, den här borde vara med på kr:s Jul-album, tycker den passar in där :wub:

/Marre

spacetrucker:
Plinka lilla stjärna  :lol:
Avstressningsmusik detta.. sköna stämmor. Gillade klockspelet i mitten.

Tummen upp för denna   :D

// Space

Plinka:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 13.11.2013, 12:03:11 ---Så oerhört trallvänligt och vackert som attans med alla sköna körslingor, man invaggas i en mysig stämning som till jul. Härligt med sax och bjällror oxå, mums!
Just det, den här borde vara med på kr:s Jul-album, tycker den passar in där :wub:

/Marre

--- Slut citat ---
Tack vännen! Sax o bjällror e mums jag vet! Ja, den skulle nog passa på ett sätt, har tänkt tanken  :D fast ingen kommer ju fatta vad texten har med jul att göra!  :lol:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 13.11.2013, 20:22:59 ---Plinka lilla stjärna  :lol:
Avstressningsmusik detta.. sköna stämmor. Gillade klockspelet i mitten.

Tummen upp för denna   :D

// Space

--- Slut citat ---
Tack Space, är det skön avstressningsmusik är det toppen! :D Då är jag nöjd, och svarar för herrarna med!
Från Plinka lilla stjärna  :rolleyes:

Gurano:
Trevlig liten julevisa. Låter bra hos mig :)
/G

Plinka:

--- Citat från: Gurano skrivet 14.11.2013, 01:00:00 ---Trevlig liten julevisa. Låter bra hos mig :)
/G

--- Slut citat ---
Tack för lyss  ;)

Känns som att den är klar då, så flyttar till färdiga  :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion