Forum > Färdiga produktioner
The Tremendous Three - Eagle
Eddi:
--- Citat från: MaxB skrivet 11.11.2013, 07:40:41 ---Tycker jag saknar tydlighet i trumspåret i version 48. Tänker på hihat som öppnas innan vers två som jag förut uppskattat att jag hört och cymbal/crash i det som följer, det sång och orgelintensiva partiet i andra versen. Där hör jag inte med säkerhet när cymbal/crash spelas. Jag hör crash-ljud men hör inte när trumstocken slår på crashen.
Kan det vara mina öron eller lurar som luras? Är det bara är jag som tänker på det så är det inget att bry sig om. Jag är en förvirrad själ.
--- Slut citat ---
Eh... har du lyssnat 23 ggr på den här i natt och kommit fram till det?
Trummorna är i vart fall inte ändrade alls :unsure:
Dividend:
Förstår inte vad som är proggigt med det här överhuvudtaget. Kanske mittpartiet då med arpeggiona. :D
Jättebra sjunget, Eddi. Lyssnar igenom hela och sången gör låten (i mitt tycke). Körerna lät nästan lite artificiella på slutet :D Men antar att det var riktiga. :)
Väl jobbat av alla inblandade även om jag inte gillar 100% !
MaxB:
--- Citat från: Eddi skrivet 11.11.2013, 07:48:35 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 11.11.2013, 07:40:41 ---Tycker jag saknar tydlighet i trumspåret i version 48. Tänker på hihat som öppnas innan vers två som jag förut uppskattat att jag hört och cymbal/crash i det som följer, det sång och orgelintensiva partiet i andra versen. Där hör jag inte med säkerhet när cymbal/crash spelas. Jag hör crash-ljud men hör inte när trumstocken slår på crashen.
Kan det vara mina öron eller lurar som luras? Är det bara är jag som tänker på det så är det inget att bry sig om. Jag är en förvirrad själ.
--- Slut citat ---
Eh... har du lyssnat 23 ggr på den här i natt och kommit fram till det?
Trummorna är i vart fall inte ändrade alls :unsure:e
--- Slut citat ---
Det jag efterfrågar fanns nog senast i version 42 (och saknas i 45:an) men varför blicka bakåt?
Plinka:
Det var ett litet tag sen jag lyssnade på första verren, men den låter fortfarande jättebra! Tycker mig höra att kören framkommer tydligare nu och det är bra :D Är ju själv i körbranschen nu, så gillar :P
Plinka /övningskörare
equality:
What a tremendous combo! Gillar genesisinfluensen där med moog-arpeggiot bl a. Pianoupptakten sedan blev kanske väl mycket Clayderman men fint elguresolo följer. Vackra melodier, bra sång, körer...you name it. Du sjunger verkligen snyggt här Eddie. Vad levande det blir med en levande trummis, för det är det väl?? Många bra alster på forumet nu. Svårt att hänga med. Frågan är nästan hur bra får det bli?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida