Forum > Färdiga produktioner
The Tremendous Three - Eagle
MaxB:
--- Citat från: equality skrivet 11.11.2013, 16:01:17 ---What a tremendous combo! Gillar genesisinfluensen där med moog-arpeggiot bl a. Pianoupptakten sedan blev kanske väl mycket Clayderman men fint elguresolo följer. Vackra melodier, bra sång, körer...you name it. Du sjunger verkligen snyggt här Eddie. Vad levande det blir med en levande trummis, för det är det väl?? Många bra alster på forumet nu. Svårt att hänga med. Frågan är nästan hur bra får det bli?
--- Slut citat ---
Eddis sång är på väg från "oslipad diamant" till "vacker oslipad diamant" och jag upplever
att den rösten är ett signum för vår konstellation TTT (The Tremendous Three).
Trummisen är allas vår eminente och oerhört livs levande multiinstrumentalist, Lazarus.
Eddi och jag har haft förmånen att leka med honom, på senare tid.
Hoppas bara att vi inte bränner ut honom, i vår iver och glädje.
Lazarus:
Närö' Den här gubben bränner man inte upp så lätt:)
Å visst e jag levande, även om min sambo emellanåt hävdar motsatsen.
Den här låten var RIKTIGT kul att ha varit en del av.
Mvh
Lazarus
Eddi:
--- Citat från: Plinka skrivet 11.11.2013, 09:33:30 ---Det var ett litet tag sen jag lyssnade på första verren, men den låter fortfarande jättebra! Tycker mig höra att kören framkommer tydligare nu och det är bra :D Är ju själv i körbranschen nu, så gillar :P
Plinka /övningskörare
--- Slut citat ---
Trevligt att höra att även övningskörare godkänner, tydligen har vi rättat till basen också.
Tack för återkommande tyck Plinka :D
--- Citat från: equality skrivet 11.11.2013, 16:01:17 ---What a tremendous combo! Gillar genesisinfluensen där med moog-arpeggiot bl a. Pianoupptakten sedan blev kanske väl mycket Clayderman men fint elguresolo följer. Vackra melodier, bra sång, körer...you name it. Du sjunger verkligen snyggt här Eddie. Vad levande det blir med en levande trummis, för det är det väl?? Många bra alster på forumet nu. Svårt att hänga med. Frågan är nästan hur bra får det bli?
--- Slut citat ---
Haha den gode Clayderman.. Ja på gränsen är det väl men Genesispartiet och kören får väga upp. Suger i mig om rösten. Tack för tyck EQ :D
--- Citat från: MaxB skrivet 11.11.2013, 17:09:48 ---
--- Slut citat ---
Eddis sång är på väg från "oslipad diamant" till "vacker oslipad diamant" och jag upplever
att den rösten är ett signum för vår konstellation TTT (The Tremendous Three).
Trummisen är allas vår eminente och oerhört livs levande multiinstrumentalist, Lazarus.
Eddi och jag har haft förmånen att leka med honom, på senare tid.
Hoppas bara att vi inte bränner ut honom, i vår iver och glädje.
--- Slut citat ---
--- Citat från: Lazarus skrivet 11.11.2013, 18:01:39 ---Närö' Den här gubben bränner man inte upp så lätt:)
Å visst e jag levande, även om min sambo emellanåt hävdar motsatsen.
Den här låten var RIKTIGT kul att ha varit en del av.
Mvh
Lazarus
--- Slut citat ---
Låter härligt L då kanske det blir fler 7/8 framöver :D
equality:
Hur hittade du Lazarus (låter bibliskt på nåt sätt, är det han med "the kristet utseende" (skämtar))? Kanske kan få låna honom nån gång? :)
Eddi:
--- Citat från: equality skrivet 11.11.2013, 20:50:58 ---Hur hittade du Lazarus (låter bibliskt på nåt sätt, är det han med "the kristet utseende" (skämtar))? Kanske kan få låna honom nån gång? :)
--- Slut citat ---
Det tror jag säkert frågan är fri - bara PM:a honom.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida