Forum > Demolåtar

Jag spelar GITARRSOLO!!!

<< < (2/5) > >>

Goat Shrine:
Skitbra röst! Önskar jag kunde sjunga sådär.

Fredrik Karlsson:
Mycket bra låt och prodd!

MEN som du själv säger så har guran inte det där lilla extra, sound osv är inget fel på men när det gället gitarr så sitter det i fingrarna för att få det där lilla extra, typ feelingen men även ljudet sitter mer i fingrarna än i själva gitarrljudet!

lonewind:

--- Citat från: Goat Shrine skrivet 31.07.2007, 20:12:06 ---Skitbra röst! Önskar jag kunde sjunga sådär.

--- Slut citat ---

Åh, tack och bock... Övning ger färdighet som man säger...

Vad som inte blir bättre ju mer man håller på är ljudbilden. Har suttit och mixat och mastrat den här låten dag in och dag ut ett par dagar... Det blir bara sämre och sämre. Så nu gör jag det ända rätta och låter den vara ett tag. Så kanske mina öron återhämtar sig och jag kan få ordning på låten till slut...

lonewind:

--- Citat från: Fredrik Karlsson skrivet 31.07.2007, 20:59:06 ---Mycket bra låt och prodd!

MEN som du själv säger så har guran inte det där lilla extra, sound osv är inget fel på men när det gället gitarr så sitter det i fingrarna för att få det där lilla extra, typ feelingen men även ljudet sitter mer i fingrarna än i själva gitarrljudet!

--- Slut citat ---

Absolut, men som du förstått är jag väldigt medveten om det. Man gör så gott man kan men jag skulle inte spela solo om det var till en produktion jag tänkte sälja.

mahan:
Tjosan Chris!
Måste titta in hos dig, nån ny version på gång?
Här e så tyst på KR att man blir ledsen, no music no comments.  :unsure:

h.  JOhan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion