Forum > Demolåtar

Paranoid Girl

<< < (4/5) > >>

Frasseman:
Jo, Wernborg, det är en ganska tidig o prel mix, jag har en hel del arbete kvar att göra bl.a. med kompgitarr osv (någon av mina egna ligger väl kvar o puttrar också nånstans här o där). Upplevde själv inte några större synkproblem men jag är å andra sidan inte världens mest exakta öron, bortsett från i inledningen men där vet jag att det hände något vid importeringen. Tyckte annars att jag kommit så långt att jag kunde börja testa av lite respons i det här läget och få synpunkter innan man kanske börjar dra iväg för långt åt fel håll.

Oh det är väldigt roligt att du uppskattar låten och sången - tack för det!!

Wernborg:

--- Citat från: Frasseman skrivet 03.10.2013, 23:41:05 ---Jo, Wernborg, det är en ganska tidig o prel mix, jag har en hel del arbete kvar att göra bl.a. med kompgitarr osv (någon av mina egna ligger väl kvar o puttrar också nånstans här o där). Upplevde själv inte några större synkproblem men jag är å andra sidan inte världens mest exakta öron, bortsett från i inledningen men där vet jag att det hände något vid importeringen. Tyckte annars att jag kommit så långt att jag kunde börja testa av lite respons i det här läget och få synpunkter innan man kanske börjar dra iväg för långt åt fel håll.

Oh det är väldigt roligt att du uppskattar låten och sången - tack för det!!

--- Slut citat ---
Har varit med om synkfel massor av gånger. Verkar vara vanligt när man utbyter filer. Sen är jag väldigt kinkig när det gäller synk.

Japp, kanonlåt!

MaxB:
Säg till honom att han är off synk!  :lol:
Jag tyckte det lät rutinerat och standardbetonat men inte så spännande men det låter som han hittar riffen, typ...  B)

pxm:
Intressant och spännande produktion...
Jag tyckte om att lyssna på detta...
Tar en till lyssning ikväll...

:)

mvh

Frasseman:
Tack pxm! Du får lyssna så många gånger du vill  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion